Det med sidste skoledag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Anonym trådstarter

Så sidder jeg her og skal til at have mine sidste timer ... 
Det er godt nok dejligt og tænke på, at i morgen kommer eksamens planen, men med den følger også sidste skoledag ...

Jeg glæder mig til at være færdig med min HF (langt om længe), men jeg glæder mig bare ikke til alt det der sidste skoledags halløj. 
Man skal klæde sig og og hygge med klassen, fordi det er "sidste dag sammen"..
Men sådan som jeg har i klassen har jeg hverken lyst til at klæde mig ud eller deltage i det. Jeg vil bare hente min eksamens plan også smutte igen..

Kan jeg godt det?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det bestemmer du da helt selv! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

Dot D

Ja, da.... Du skal da ikke gøre noget, du ikke har lyst til....

Og du skal vel ikke have noget med dem at gøre bagefter, hvis det er en træls klasse, så kan det da være ligemeget

Man skal ikke altid gøre det, der "forventes" af én, men nogle gange gøre det der er det bedste for én....

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Ja, da.... Du skal da ikke gøre noget, du ikke har lyst til....

Og du skal vel ikke have noget med dem at gøre bagefter, hvis det er en træls klasse, så kan det da være ligemeget

Man skal ikke altid gøre det, der "forventes" af én, men nogle gange gøre det der er det bedste for én....

tak for det!

Anmeld

22. maj 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Så sidder jeg her og skal til at have mine sidste timer ... 
Det er godt nok dejligt og tænke på, at i morgen kommer eksamens planen, men med den følger også sidste skoledag ...

Jeg glæder mig til at være færdig med min HF (langt om længe), men jeg glæder mig bare ikke til alt det der sidste skoledags halløj. 
Man skal klæde sig og og hygge med klassen, fordi det er "sidste dag sammen"..
Men sådan som jeg har i klassen har jeg hverken lyst til at klæde mig ud eller deltage i det. Jeg vil bare hente min eksamens plan også smutte igen..

Kan jeg godt det?  

Ja da .. Det bestemmer man da helt selv .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.