Fra stram til 'piv' åben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.759 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har et virkelig VIRKELIG stort problem!!! (jeg sys i hvertfald at det er stort)

:-(
Nu er det en måned siden, at min kæreste og jeg blev forældre til en dejlig dreng. Vi har haft sex 2 gange efter fødslen nu. 
Undskyld sproget, men inden jeg fødte var jeg stram.
For det første føler jeg mig piv åben dernede. Min kæreste har ikke så stor en penis, så nu føler jeg mig bare meget åben dernede..
Under fødslen fik jeg et klip og er derfor blevet syet.. Jeg har det så skidt og elendigt med at jeg 'dårligt' kan mærke min kæreste nu når vi har sex.. Det er forfærdeligt  :-( :-( 
Vores sexliv var helt vildt godt før, og nu kan jeg dårligt mærke ham :-(

Er der nogle der ved hvad man kan gøre?
Er der nogle der har været i samme situation?
Er der nogle der har gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Musen5

Tænk på hvad der er kommet ud dernede..

Det er klart at det hele udvider sig, og det er en rigtig træls følelse at man ikk kan mærke det samme som før.

Men de kloge hoveder siger knibeøvelser, knibeøvelser og atter knibeøvelser.

/Mette

Anmeld

22. maj 2012

Gaia

Det er kun en måned siden du fødte..giv det tid dernede. Sex efter fødslen er sjældent specielt godt pga. Man er både lidt slap, øm osv. Så slap af og lav knibeøvelser. Når der r gået ldt længere tid og vævet forneden har trukket sig mere sammen, skal jeres sex nok blive godt igen.

Anmeld

22. maj 2012

snøvsen

Giv det tid. Det er kun 1 måned siden og det hele skal lige have lov til at falde på plads igen.

Anmeld

22. maj 2012

Vivian87

Vil sige som de andre kloge hoveder; giv det tid!

Det er 5 måneder siden jeg fødte og alt er som det var før - det hele skal jo lige have lov til at trække sig sammen dernede! Der er en grund til at man anbefaler at vente med sex til minimum efter 8 ugers undersøgelsen - dit underliv har været igennem meget og har brug for en pause

Og så KNIB KNIB KNIB :-)

Anmeld

22. maj 2012

FruK

Graviditet og fødsels er en stor ting for kroppen. En måned er slet ikke nok til at nå "normale" tilstande" igen.

Træning, knibeøvelser - og så bliver du så god som ny igen. Men det tager lidt tid!

Anmeld

23. maj 2012

B&J

ja det er ikke sjovt og det følels mig mærkelig istarten men tro mig det bliver meget meget bedre

Anmeld

23. maj 2012

Kamulla

knib knib, knib...! det er det eneste råd jeg kan give... du er nybagt mor og understellet er jo ikke kommet sig oven på den store tur endnu.. så slap af.. du skal nok komme til at nyde din mand igen

Anmeld

23. maj 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Jeg har et virkelig VIRKELIG stort problem!!! (jeg sys i hvertfald at det er stort)

Nu er det en måned siden, at min kæreste og jeg blev forældre til en dejlig dreng. Vi har haft sex 2 gange efter fødslen nu. 
For det første føler jeg mig piv åben dernede. Min kæreste har ikke så stor en penis, så nu føler jeg mig bare meget åben dernede..
Under fødslen fik jeg et klip og er derfor blevet syet.. Jeg har det så skidt og elendigt med at jeg 'dårligt' kan mærke min kæreste nu når vi har sex.. Det er forfærdeligt  :-( :-( 

KNIBEØVELSER

er selv virkelig bange for at det skal ske for os efter jeg har født...

men har hørt at knibeøvelser er miraklet. hver dag et par minutter hver time så skal du se det hjælper kender andre der har haft samme problem.

og så snart du kommer i tanke om det så knib og knib lidt mere hehe

Anmeld

23. maj 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Har kun én ting at sige!

KNIB KNIB KNIB

Knibeøvelser er ekstremt vigtige, de styrker muskulaturen i skeden,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.