Ridning - pris?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. april 2009

Sweet1978

Min datter som pt. bor hos sin fader er begyndt til ridning og jeg har lovet hende at hvis hun kommer herop at bo, kan hun fortsættte her. Men jeg har ingen ide om hvad det koster at deltage på en rideskole, nogen der har nogen erfaringer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Pia.

Sweet1978 skriver:

Min datter som pt. bor hos sin fader er begyndt til ridning og jeg har lovet hende at hvis hun kommer herop at bo, kan hun fortsættte her. Men jeg har ingen ide om hvad det koster at deltage på en rideskole, nogen der har nogen erfaringer...

Alt efter hvor længe hun rider - nogen begynder hold er kun på 30 minutter hvor andre øvede hold er på 45-60 minutter ....

Prisen er meget forskellig fra rideskole til rideskole... - men de ligger ca fra 150 kr mdr op til 400 kr mdr og så er der sikkert et medlemsskab som i skal betale årligt eller halv årligt !! - igen en pris alt efter rideskole... men søg på nettet på den rideskole der ligger nærmest dig - de har helt sikkert en hjemmeside, men priser, tider og andre nyttige oplysninger...

Ridning er en fatastisk, men dyr sport...

Knus Pia.

Anmeld

22. april 2009

Miamaja

jep jep fantastisk men meget dyr

Anmeld

22. april 2009

SaNiNa

Den gang jeg fik til hold ridning kostede det 125kr om måneden men det er nok osse mindst 10 år siden...

ved det er mega dyrt iforhold til andre sports grene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.