1 fejl, 2 fejl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Også lige 2 med 4 fejl og 6 med 3 fejl

Sådan var det idag.

Til Teori... Jeg tudede hele vejen hjem fra teori i sidste uge, fordi det gik AD HELVEDES TIL... Så var det Loulou sagde: Jeg kommer op og terper med dig også henter hun svesken i morgen og på onsdag i næste uge. Så har jeg 4 (nu 3) teori gange inden prøven, også burde det kunne gå. Men igår aftes terpede vi til den store guldmedalje... Det var godtnok hårdt, men det virkede åbenbart.

For jeg er gået fra mellem 5-14 fejl (middel var ca 7-8 fejl)... til et middel på lige under 3 fejl PEEEEERFEKT!!!

Jeg har 3 undervisningsdage med teori endnu inden prøven og jeg skal 'bare' bestå med 3 fejl, så kan jeg få erhvervskortet

Nu er jeg meget mere forhåbningsfuld...

MEN FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅK hvor er jeg træt ... Zzzz.... Jeg har været igang siden kl. 7 i morges og jeg er stadig på killer pencilin...

Så I SENG !!! LIGENU!!!

Kramzzzz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Muslingen

Skide godt. Du skal nok klare det. Jeg havde det på samme måde til bilkørekort. Jeg fik også 10-15 fejl, men så terpede jeg og røg ned på 3-5 fejl. og jeg bestod da også med kun 1 fejl.

Kh Fie

Anmeld

22. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Muslingen skriver:

Skide godt. Du skal nok klare det. Jeg havde det på samme måde til bilkørekort. Jeg fik også 10-15 fejl, men så terpede jeg og røg ned på 3-5 fejl. og jeg bestod da også med kun 1 fejl.

Kh Fie

Jeg tror også på det nu

I morgen skal jeg ud og køre. PÅ tirsdag skal jeg køre mørkekørsel, så der kan jeg terpe teori i 5 timer inden, efter arbejde...

Og i weekenden så kan Loulou og jeg terpe noter, som mandags... Såååeee... Det skal NOK gå...

Jeg havde planlagt en ekstra teoridag på onsdag, men jeg ser hvordan det går på tirsdag og ser om det ikke er vigtigere at finde mit 'zen' inden torsdag, hvor det starter om morgenen med teoriprøve, så til glatbane teori og derefter på glatbane...

MEN - så er det fanmer også ved at være SLUT WEeee.. og så må jeg køre lovligt i moars BUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.