Ny Frisure ! ? Hvor kan man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

MariaKyedDK

Kære babybrugere ..... jeg er virkelig træt af mit hår, det er meget langt og jeg elsker at have langt hår, men alligevel synes jeg os bare det er så kedeligt og er jordens dårligste til AT sætte hår, kan simpelthen ikke finde ud af det.men jeg ved man på internettet kan sætte et billede ind af sig selv og så putte forskllige frisure på mit billede ?!

er der nogen der ved hvor på nettet man kan det ???????? håber nogen kan hjælpe, har brug for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

MariaKyedDK

22. maj 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

Kære babybrugere ..... jeg er virkelig træt af mit hår, det er meget langt og jeg elsker at have langt hår, men alligevel synes jeg os bare det er så kedeligt og er jordens dårligste til AT sætte hår, kan simpelthen ikke finde ud af det.men jeg ved man på internettet kan sætte et billede ind af sig selv og så putte forskllige frisure på mit billede ?!

er der nogen der ved hvor på nettet man kan det ???????? håber nogen kan hjælpe, har brug for det

Eij der må der være MINUMUN 1 person herinde der ved et eller andet ???

Anmeld

22. maj 2012

merichs

MariaKyedDK skriver:

www.taaz.com 

Anmeld

22. maj 2012

MariaKyedDK

merichs skriver:

www.taaz.com 

TUSIND TAK den er perfekt

Anmeld

22. maj 2012

merichs

MariaKyedDK skriver:

TUSIND TAK den er perfekt

Velbekomme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.