Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lassemor07 skriver: HejsaJeg står og skal flytte sammen med min dejlige kæreste 1/8 tilbage til KalundborgJeg kender ikke rigtig så mange der oppe ud over min kærestes venneskreds men det kunne være dejligt men nogle veninder som boede lidt tæt på da mine andre veninder er lidt spredt i DanmarkJeg er 26 år og har Lasse på 5 år
HejsaJeg står og skal flytte sammen med min dejlige kæreste 1/8 tilbage til KalundborgJeg kender ikke rigtig så mange der oppe ud over min kærestes venneskreds men det kunne være dejligt men nogle veninder som boede lidt tæt på da mine andre veninder er lidt spredt i DanmarkJeg er 26 år og har Lasse på 5 år
Eeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj ENDELIG EN FRA kALUNDBORG juuuuuhuuuuu
Hvor bor du da nu??? og hvor i klb skal i flytte til???? Bor selv lidt uden for klb
engodmor skriver: Eeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj ENDELIG EN FRA kALUNDBORG juuuuuhuuuuu Hvor bor du da nu??? og hvor i klb skal i flytte til???? Bor selv lidt uden for klb
Marts<3 skriver: Jeg er oprindeligt fra Kalundborg... Men er flyttet til Kbh. Men kommer stadig tit hjem:-) Hvor i klb er du flyttet hen?
Jeg er oprindeligt fra Kalundborg... Men er flyttet til Kbh. Men kommer stadig tit hjem:-) Hvor i klb er du flyttet hen?
Trunte87 skriver: Jeg kommer fra høng. Så det er heller ikk langt væk.Er 25 og har en datter på snart 4 måneder.
Jeg kommer fra høng. Så det er heller ikk langt væk.Er 25 og har en datter på snart 4 måneder.
twiggi skriver: Jeg er også fra Klb Er snart 21 og har en datter på 1 år
Jeg er også fra Klb Er snart 21 og har en datter på 1 år
lassemor07 skriver:Jeg skal flytte ind ommen på Oles værksted vis du ved hvor det lægger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128