Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tanja. skriver: tak du kære jamen... så er det da bare igang
tak du kære jamen... så er det da bare igang
Ja, gid det var så let - men der skal jo desværre to til den beslutning og manden min synes ikke om ideen. Øv altså..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: tak søde ja det er rigtig dejligt, håber det hjælper lidt på Lærke at komme i dagpleje igen
tak søde ja det er rigtig dejligt, håber det hjælper lidt på Lærke at komme i dagpleje igen
tanja. skriver: tak går det godt hos jer
tak går det godt hos jer
Havde det været 5 grader koldere havde alt været perfekt Ikke nemt at få børn til at sove i den her hede
Mette. skriver: Ja, gid det var så let - men der skal jo desværre to til den beslutning og manden min synes ikke om ideen. Øv altså..
Puslingen skriver: Det kan jeg godt forstå. Men mon ikke rutinerne kan være med til at hun finder ro igen.Jeg krydser finger for, det snart bliver bedre
Det kan jeg godt forstå. Men mon ikke rutinerne kan være med til at hun finder ro igen.Jeg krydser finger for, det snart bliver bedre
-Sigrid- skriver: Havde det været 5 grader koldere havde alt været perfekt Ikke nemt at få børn til at sove i den her hede
Joyce1986 skriver: Ih sikke nogle dejlige unger du har
Ih sikke nogle dejlige unger du har
tanja. skriver: åh ja den er jeg med på
åh ja den er jeg med på
Vi var ude og gå med barnevognen kl 15. Hun lå i sommerdragt og uden dyne. Vi havde åbnet for "ventilationen" og hendes madres var stadig våd af sved
tanja. skriver: ja, det er skønt det hele går så nemt endnu håber os i har det godt og alt bare køre
ja, det er skønt det hele går så nemt endnu håber os i har det godt og alt bare køre
Vi har det rigtig godt. Lillebror er så sød og nem indtil videre. Han er allerede meget mere vågen og opmærksom end da han blev født, og laver ikke så meget andet end at sove, spise og kigge lidt indimellem. Johanna knuselsker ham, men synes også det er meget svært at skulle dele sin mor med en anden. Hun veksler mellem at uddele kys og kram til lillebror, og være pylret og ked af det, så det er næsten det vanskeligste denne gang. Det er svært at se, at det påvirker hende så meget, at hendes verden er blevet forandret. Selve babypasningen går nærmest af sig selv denne gang synes jeg. Nu mangler vi bare at finde et navn til ham.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128