walstickers??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. april 2009

monstar99

Jeg skal snart til at male og dekore Mikkel's værelse.

ville gerne sætte wallstickers op synes der er så mange søde der vil pynte rigtig flot.

Men......

Jeg bor til leje....
Og er bange for om det ødelægger tapet???

Har jo ikke lyst til at jeg skal om tapesere(eller hvordand et nu staves), når jeg engang skal flytte.

Er der nogen der kan hjælpe med et svar

knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

saxa

monstar99 skriver:

Jeg skal snart til at male og dekore Mikkel's værelse.

ville gerne sætte wallstickers op synes der er så mange søde der vil pynte rigtig flot.

Men......

Jeg bor til leje....
Og er bange for om det ødelægger tapet???

Har jo ikke lyst til at jeg skal om tapesere(eller hvordand et nu staves), når jeg engang skal flytte.

Er der nogen der kan hjælpe med et svar

knus Louise

Vi har wallstickers oppe på Yasmins værelse. (vi bor også til leje) Og de ødelægger ikke tapetet. De klistrer overhovedet ikke så meget som man egentlig tror. Men ved ikke om der er forskel på kvaliteten på dem. For vi købte nogle super søde i Fakta, som de lige havde et lille parti hjemme af, til en flad 20er pr. ark. Så de var jo billige, og vi er maget tilfredse med det..

Held og lykke med projekt Wallstickers

Anmeld

22. april 2009

monstar99

tak forsvaret

det sgu lækkert at høre

Anmeld

22. april 2009

A.

det har vi også her hjemme i soverværelse og i badeværelse og det ødelægger ikke tapet

Anmeld

22. april 2009

Mutti2

Hejsa

de ødelægger ikke tapetet. Men du skal være forberedt på at hvis du har tapet med de her "knupper" (kan ikke huske hvad den slag tapet hedder), så hænger de ikke fast særligt længe. (det står også på pakkerne).

Vi har også købt nogle søde i fakta, men ellers har de også nogle fantastiske søde nogen i baby-sam.
god fornøjelse

Knus Pernille

Anmeld

22. april 2009

monstar99

kanon.
så det bare.
at få malet hvilet bliver svært efter som jeg har brækket kravebenet

Anmeld

22. april 2009

A.

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa

de ødelægger ikke tapetet. Men du skal være forberedt på at hvis du har tapet med de her "knupper" (kan ikke huske hvad den slag tapet hedder), så hænger de ikke fast særligt længe. (det står også på pakkerne).

Vi har også købt nogle søde i fakta, men ellers har de også nogle fantastiske søde nogen i baby-sam.
god fornøjelse

Knus Pernille

det har vi og det holder fint her

Anmeld

22. april 2009

Mira0911

Hvor kan man liiige for sådan nogen henne? Billige....

Anmeld

22. april 2009

KarinaIda

Vi bor godt nok ikke til leje vi ejer selv.. Men vi har også wallstickers på væggende inde på Idas væresle, og de ødelægger ikke tapetet, de er lige til og pille af og så genbruge igen hvis det er det man vil....
Så du kan roligt sætte nogen op på hans værelse....

Anmeld

22. april 2009

A.

Dutte84 skriver:

Hvor kan man liiige for sådan nogen henne? Billige....

man kan for rigtigt flotte i søstrene grene til 20 kr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.