Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. april 2009

4xGreve

Efter i har fået børn hvor tit dyrker i så sex?
Er jeres mænd tilfredse med jeres sexliv?
Er det stadig lige så udfordrende som det var før i fik børn?
Lægger i nogensiden op, eller er det altid jeres mand?
Er i tilfredse med jeres sexliv?
Her varrier det så fra op til flere gange om dage til "kun" et par gange om ugen...

WiiTrioen/ Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

WiitrioeN skriver:

Efter i har fået børn hvor tit dyrker i så sex?
Her varrier det så fra op til flere gange om dage til "kun" et par gange om ugen...

WiiTrioen/ Stina

sådan er det også her.. jeg vil sige det mest er min mand der ligger op til det..
syntes ikke det er blevet anderledes efter barn, jo måske med hensyn til hvor ofte jeg gider.. føler mig bare så tit træt...

Anmeld

21. april 2009

Miamaja

hele tiden.. alle vegne.. paa stue bordet og trapperne, nede i kaelderen og oppe paa loftet.... tju hej hvor det gaar

Anmeld

21. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hmm.. Jeg har stadig ikke børn, men her bliver det altså "kun" til 2-3 gange om ugen - det lyder som om I andre MED børn får mere end mig...

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Uhh Jeg elsker sex, og jeg har haft lyst lige siden jeg har født har dog haft en gang og det gjorde ikke ond men føler mig SÅ ulækker for neden og er os lidt bange for at han måske ikke kan mærke noget, men her kommer svarene på dine spørgsmål.

Efter i har fået børn hvor tit dyrker i så sex? Hmm vi har kun haft sex 1 gang og det er 8 uger siden jeg har født men vi har selvf. tilfredstildet os på andre måder
Hi hi nej ikke lige nu, men jeg skal nok komme tilbage jeg skal bare lige have lidt tid

Nej ikke lige nu men det kommer os igen da jeg synes det vigtig at holde sex livet i live

Lige nu er det kun manden.

NEJ men det jeg jo selv uden om

Knus Diana som glæder sig til at føle sig lidt lækker igen og tør dyrke sex igen.

Anmeld

22. april 2009

Cris

Puha, hvor er i gode til det!!!! ikke så meget her, men det bliver bedre. Jeg har haft et problem med søvn mangel, da vores lille dreng har vågnet hver 2.time i næsten et år. I et år var jeg som en zombie, jeg har haft energi til at lige klare vores hver dag, men der var ikke så meget tilbage til andet sjovt, desværre. Og min mand har forstået udmærke, for de dage, hvor han også har været oppe om natten, var han helt øddelagt. Men heldighvis er det ved at blive bedre

Anmeld

22. april 2009

Mira0911

Manden der ligger op til det her.. Jeg gør aldrig.. Er lidt nervøs efter jeg har født.. Øhm... Der kommer da gang i sex livet igen på et tidspunkt... når jeg er klar og har lyst... Manden er til tider utilfreds....

Anmeld

22. april 2009

Lone Jakobsen

vores svinger også end del.
på et tidspunkt var det næsten ved at gå i stå.... men nu er min lyst kommet tilbage, og det er bare super skønt.
her er det mest mig der lægger op til det....nok mest fordi jeg er gravid...så min mand træder lidt varsomt og lader mig sige til når jeg har lyst.
men det har nu altid været mig der har mest lyst, og på en normal uge er det vel 2-3 gange om ugen... gerne mere
så ja jeg regner klart med at min mand er tilfreds men har sagt til ham at han bare skal sige til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.