uge 17 med pludselig mavesmerte/krampe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.619 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

AnonymMor

hejsa

ville lige høre om der er andre der oplever pludselig smerte i maven som varer i ca 1-2 min og så forsvinder det igen ?? er det ligamentssmerter der pludselig bliver mega kraftige eller hvad ?

oplevede det i fredags og nu igen idag  hvad kan det være ? er lige knap 17 fulde uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

MyBigWish

Rinepigen skriver:

hejsa

ville lige høre om der er andre der oplever pludselig smerte i maven som varer i ca 1-2 min og så forsvinder det igen ?? er det ligamentssmerter der pludselig bliver mega kraftige eller hvad ?

oplevede det i fredags og nu igen idag  hvad kan det være ? er lige knap 17 fulde uger.

Bliver din mave hård? 

Det kunne evt være pluk veer?? 

Anmeld

21. maj 2012

AnonymMor

MyBigWish skriver:

Bliver din mave hård? 

Det kunne evt være pluk veer?? 

har ikke lige lagt mærke til om den bliver hård da jeg begge gange har stået mit i indkøbscenter osv

det sker bare lige pludselig og det gør rimeligt ondt og er smertefuldt men som sagt kun i 1-2 min og så er det ovre igen.. og mine ligamentssmerter plejer bare at føles som alm mens smerter ?

er førstegangs gravid så aner ikke hvordan pluk veer føles

Anmeld

21. maj 2012

MyBigWish

Rinepigen skriver:

har ikke lige lagt mærke til om den bliver hård da jeg begge gange har stået mit i indkøbscenter osv

det sker bare lige pludselig og det gør rimeligt ondt og er smertefuldt men som sagt kun i 1-2 min og så er det ovre igen.. og mine ligamentssmerter plejer bare at føles som alm mens smerter ?

er førstegangs gravid så aner ikke hvordan pluk veer føles

Tror godt det kan være pluk veer  

Mine startede også tidligt i min graviditet og de kommer bare ligepludselig 

Anmeld

21. maj 2012

AnonymMor

MyBigWish skriver:

Tror godt det kan være pluk veer  

Mine startede også tidligt i min graviditet og de kommer bare ligepludselig 

Ja det er ret skræmmende  Er jo bange for der er noget galt når det pludselig gør ondt 

Anmeld

21. maj 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

hejsa

jeg har også prøvet det du beskriver et par gange nu søde.. og bebs har haft det fint til sidste scanning osv.. det gør mega ondt men tror det er ganske ufarligt..

Anmeld

21. maj 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

jeg har også prøvet det du beskriver et par gange nu søde.. og bebs har haft det fint til sidste scanning osv.. det gør mega ondt men tror det er ganske ufarligt..

Okay tak søde det er rart at vide så er jeg ik så urolig mere.. Men man bliver altså ret bekymret når man bare for rigtig ondt lige pludselig 

Anmeld

21. maj 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Okay tak søde det er rart at vide så er jeg ik så urolig mere.. Men man bliver altså ret bekymret når man bare for rigtig ondt lige pludselig 

Ja.. så forestil dig vi også skal føde på et tidspunkt 

Anmeld

21. maj 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Ja.. så forestil dig vi også skal føde på et tidspunkt 

Hehe ja har godt tænkt tanken nogle gange men der ved man jo hvorfor det gør ondt tror jeg da  

Anmeld

21. maj 2012

MyBigWish

Rinepigen skriver:

Ja det er ret skræmmende  Er jo bange for der er noget galt når det pludselig gør ondt 

Tror det er helt ufarligt  Jeg havde mange pluk veer igennem min graviditet.. Men hvis det bliver alt for slemt skal du kontakte jm/ læge.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.