Hjælp til taskeliste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

pemiro

Kunne ikke lige magte at læse den tråd igennem som lillelene har oprettet hehe...
Men hvad skal man pakke? Det er lige gået op for mig at der kun er 16 dage til termin, så bør jo nok pakke nu her faltisk...

Nogle gode råd til hvad je skal pakke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Kunne ikke lige magte at læse den tråd igennem som lillelene har oprettet hehe...
Men hvad skal man pakke? Det er lige gået op for mig at der kun er 16 dage til termin, så bør jo nok pakke nu her faltisk...

tøj til dig og baby

en stofble

hårelastik

læbepomade

vandrejournal

klipklappere

og vi i viborg skal også have babydyne og sengetøj med

Anmeld

21. maj 2012

LilleLene

LilleLene skriver:

tøj til dig og baby

en stofble

hårelastik

læbepomade

vandrejournal

klipklappere

og vi i viborg skal også have babydyne og sengetøj med

hov og tandbørste og hårbørste

Anmeld

21. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

pemiro skriver:

Ud over det lille lene skriver - slog min ´jordemoder rigtig meget på at man pakker noget hygge.. Altså noget chokolade, musik og i den dur som man er til..

OG kamara selvfølgelig..

Anmeld

22. maj 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Ud over det lille lene skriver - slog min ´jordemoder rigtig meget på at man pakker noget hygge.. Altså noget chokolade, musik og i den dur som man er til..

OG kamara selvfølgelig..

Jah vi har pakket 6 dåser cola, en stor slikpose og en plade chokolade, samt lidt tidsfordriv i form af kryds og tværs, sudoku og sådan hvis man nu ender med at ligge derude til obs. uden at have ondt

Tænker at trækker fødslen ud kan det være rart med et sukker-boost! Og ikke mindst bagefter

Anmeld

22. maj 2012

Team Putte

Og en godt opladet telefon + telefonliste over hvem der først og fremmest skal have et opkald om den lille ny

Autostol til hjemtransporten hvis i skal hjem lige efter Evt. ammepude hvis i ved i skal blive

Anmeld

22. maj 2012

pemiro

Takker mange gange for jeres fine forslag
Kamera tar vi dog ikke med, da vi har vores mobiler, så er der mindre at slæbe/ huske

Må hellere komme igang med at pakke på fredag

Anmeld

23. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Takker mange gange for jeres fine forslag
Kamera tar vi dog ikke med, da vi har vores mobiler, så er der mindre at slæbe/ huske

Må hellere komme igang med at pakke på fredag

Jeg har faktisk oz pakket shampoo, balsam og sæbe så jeg kan komme i bad så snart jeg er klar efter fødslen

Vi har oz købt ammebrikker som vi tager med.. Nogle siger brysterne bliver så spændte at bebs kan have svært ved at få fat, der hurtigt går hul eller man har indadvendte brystvorter og så hjælper brikkerne til succes alligevel

Anmeld

24. maj 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Jeg har faktisk oz pakket shampoo, balsam og sæbe så jeg kan komme i bad så snart jeg er klar efter fødslen

Vi har oz købt ammebrikker som vi tager med.. Nogle siger brysterne bliver så spændte at bebs kan have svært ved at få fat, der hurtigt går hul eller man har indadvendte brystvorter og så hjælper brikkerne til succes alligevel

Yes har vi også pakket og vores "gæstebog" til besgøende - i hans MIT LIV- bog - vandrejournalen med - og ja vi tager iPad med, der sku være net derude ellers ka man køre den over mobilen og oplader :O) 

Men ja skal også klart i bad og sådan så man ka bli menneske igen efter fødsel - så hårtørre ka jeg ik uden. babytøjet og svøbet som hans første tæppe + 2 stofbleer 

og så self min taske med ammebluser, brikker, bh´er og nederdel, leggings og haremsbukser og solbriller til hjemturen

Anmeld

24. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Yes har vi også pakket og vores "gæstebog" til besgøende - i hans MIT LIV- bog - vandrejournalen med - og ja vi tager iPad med, der sku være net derude ellers ka man køre den over mobilen og oplader :O) 

Men ja skal også klart i bad og sådan så man ka bli menneske igen efter fødsel - så hårtørre ka jeg ik uden. babytøjet og svøbet som hans første tæppe + 2 stofbleer 

og så self min taske med ammebluser, brikker, bh´er og nederdel, leggings og haremsbukser og solbriller til hjemturen

God idé med gæstebog!

Nu skal vi hjem 4-6 timer efter fødslen, hvis alt går vel, så tænker at vi nok når at få flere besøg derhjemme end på sygehuset

Vi har oz pakket både dyne og tæppe til hjemturen.. Det kommer jo helt an på hvor koldt det er den pågældende dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.