Aaaahh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornar har du sommerferie?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.349 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Muhmi

Så har vi sommerferie... Vi skal, eller skal og skal, det er frivilligt, men vi vælger at tage afsted imorgen og lave en hyggeafslutning i parken med en øl/vand og lidt andet lækkert sammen med klassen...

Fra nu af og tre mdr. frem har vi sommerferie... NOM!

AJ!!!

Dumme altså, jeg nåede ikke at lave flere valgmuligheder, skriv endelig hvornår du har ferie fra Og evt. hvad du skal bruge den på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Så har vi sommerferie... Vi skal, eller skal og skal, det er frivilligt, men vi vælger at tage afsted imorgen og lave en hyggeafslutning i parken med en øl/vand og lidt andet lækkert sammen med klassen...

AJ!!!

Dumme altså, jeg nåede ikke at lave flere valgmuligheder, skriv endelig hvornår du har ferie fra Og evt. hvad du skal bruge den på?

Altså jeg har "ferie"... Jeg er ledig lige nu, indtil jeg starter i lære her d.2juli..  

Men regner med at kæresten og jeg holder en uges tid i oktober og skal en tur til USA, da kæresten måske skal læse noget af hans PhD derovre.. Jeg gider heller ikke holde mere ferie.. Jeg keder mig 

Anmeld

21. maj 2012

ønskebørn74

Muhmi skriver:

AJ!!!

er ledig.. men ved jeg bliver smidt i aktivering snart.. så ferien afholdes i uge 27, 28, 29.. og derefter tager manden afsted til Afganistan..

Anmeld

21. maj 2012

L&V

Muhmi skriver:

AJ!!!

Altså jeg er jo på barsel men vi holder "sommer ferie" i uge 29-30-31 sammen med far det bliver sååå skønt. Glæder mig til vores første ferie som familie

Anmeld

21. maj 2012

Mutti2B

Jeg har 1 uges ferie om 4 uger og derefter BARSEL

Anmeld

21. maj 2012

bobbles

jeg har stemt blankt

jeg er pt på barsel på 8. måned( eller rettere sagt jeg gik på barsel da jeg var 2. måneder henne med lille pigen og hun er nu 8 måneder, så officielt er det 8. måneds barsel

tja i uge 34(omkring 23 august mener jeg) der tager mig og kæresten sammen med ungerne 4 dage til jesperhus

og i uge 36 tager vi til en årlig familie tur til sverige fra torsdag til søndag. og dagen efter vi er kommet hjem starter jeg uddannelse hvis jeg kommer ind

også er det tilbage til det virkelige liv igen

Anmeld

21. maj 2012

chael

Jeg er på barsel hele sommeren skønt

Søger dog elevpladser. Men udsigterne er temlig ringe

*C

Anmeld

21. maj 2012

come2

Muhmi skriver:

AJ!!!

"har haft sommerferie i langtid da jeg er ledig"

Dog vil jeg ikke kalde det for ferie overhovedet

Anmeld

21. maj 2012

Trolde_mor

Har stemt blankt da jeg har læserferie

Anmeld

21. maj 2012

Clisolka

Jeg har ferie i 29+30 når vuggestuen er lukket  Jeg ved ikke endnu hvad vi skal lave.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.