Hjælp vedr. rejser til prag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

bobbles

ja har lige brug for hjælp. er der nogen der kender til nogen billige rejser til prag? har været inde på fdmtravels. men tænkte om der var andre steder til billige penge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Holbæktrunten

Frøken Christiansen skriver:

ja har lige brug for hjælp. er der nogen der kender til nogen billige rejser til prag? har været inde på fdmtravels. men tænkte om der var andre steder til billige penge?

Hvad er billig penge? og SKAL det være Prag?

Anmeld

21. maj 2012

kimfrit

Min mor har rejst til Prag de sidste 10 år. Er sikker på hun kender nogle fif hvis du vil prøve på at skrive på hendes mail?

Anmeld

21. maj 2012

bobbles

kimfrit skriver:

Min mor har rejst til Prag de sidste 10 år. Er sikker på hun kender nogle fif hvis du vil prøve på at skrive på hendes mail?

det vil jeg da rigtig gerne  men skal nok lige have dit navn så skrive jeg lige har snakket med dig hehe

Anmeld

21. maj 2012

bobbles

Holbæktrunten skriver:

Hvad er billig penge? og SKAL det være Prag?

nej det SKAL ikke være prag, men så bare det var rigtig billigt at flyve til prag. Vi vil også godt til spanién vi fandt et dejligt sted vi godt ville hen i 2 uger men 24000 kr puha det er mange penge  men hvis du kender en side må du meget gerne sige til

Anmeld

22. maj 2012

Holbæktrunten

Frøken Christiansen skriver:

nej det SKAL ikke være prag, men så bare det var rigtig billigt at flyve til prag. Vi vil også godt til spanién vi fandt et dejligt sted vi godt ville hen i 2 uger men 24000 kr puha det er mange penge  men hvis du kender en side må du meget gerne sige til

prøv www.afbudsrejser.dk - her fandt vi en tur til Rhodos 2 voksne og baby for 5200 incl forsikringer og transport t/r til hotellet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.