Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Anonym trådstarter

Ved ikke lige om jeg er i det rigtige rum.

Men sagen er den at kommunen besluttede da jeg var 38+ at jeg ikke var egnet som mor, og derfor skulle min datter i pleje 2dage efter fødslen. Min datter er rigtig utryg ved mig, hun vil slet ikke være ved mig mere (tror det skyldes hun føler svigt)  

Så nu tænker jeg bare:

1) Er der regler/lov om at man kan komme på mor/barn hjem, for at bevise man er egnet? Jeg er ikke engang blevet tilbudt det, har IKKE fået en eneste chance for at bevise jeg godt kan 

2) Kan man eventuelt få en ny sagsbehandler (min datters advokat) for hun siger jeg ikke kan en skid, og at jeg aldrig ændre mig, hvergang jeg snakker med hende køre hun totalt på mig, bla. er det MIN skyld at min datter tabte sig for meget da hun var ca 2uger gammel ? hun bor jo ikk ved mig, så det kan da ikke være min skyld ? Hun har kendt mig siden jeg var ca 13 og er 21 nu, så tænker hun gør det personligt med alt det PIS hun fyre af- Hun siger alt i alt at jeg er en dårlig mor, hun siger det er MIN skyld at min datter er utryg ved mig, og hun siger hun ikke vil kendes ved mig 

Min datter er 1mdr idag

Håber på hurtigt hjælp!!!  Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre  JEG VIL HAVE MIN DATTER!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Ditte-3

kender ik svaret for dig men vil ik gå uden at sende et og håber du får en anden sagsbehanler.

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

kender ik svaret for dig men vil ik gå uden at sende et og håber du får en anden sagsbehanler.

Mange tak  Håber jeg godt nok også hvis jeg kan

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

'''slet ingen ?

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

21. maj 2012

wamse

Har du ikke haft en advokat med til nogle møder med kommunen, da det er blevet besluttet, at du ikke kunne have din datter?

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Har du ikke haft en advokat med til nogle møder med kommunen, da det er blevet besluttet, at du ikke kunne have din datter?

Nej har jeg ikk, fordi hende jeg skriver om sagde at hvis jeg modarbejder hende/dem med bla. advokat må jeg ikke se min datter så meget, 

Anmeld

21. maj 2012

wamse

Anonym skriver:

Nej har jeg ikk, fordi hende jeg skriver om sagde at hvis jeg modarbejder hende/dem med bla. advokat må jeg ikke se min datter så meget, 

jeg synes at du skal ringe til mødrehjælpen i morgen, og de kan helt sikkert rådgive dig, og du har da ret til en advokat

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

jeg synes at du skal ringe til mødrehjælpen i morgen, og de kan helt sikkert rådgive dig, og du har da ret til en advokat

Lyder da som en go ide Ja har fået det med advokaten afvide mange gange, men tør bare ikke få en når hun "trurer" (staves) mig ang. det med min datter

Anmeld

21. maj 2012

wamse

Anonym skriver:

Lyder da som en go ide Ja har fået det med advokaten afvide mange gange, men tør bare ikke få en når hun "trurer" (staves) mig ang. det med min datter

Start med at kontakte mødrehjælpen, for det er nogle rigtig dygtige mennesker, der sidder og lytter og giver gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.