KakaoDrik skriver:
Destruktiv adfærd
Agrresiv
Temperamentfuld
Hvis ikke du havde skrevet hun var 8 havde jeg skudt hende til at være 14-16 
Hvad jeg ville gøre:
1) Fortælle hende at hvis ikke hun stoppede øjeblikkeligt med at kaste med tingene og rydde op så ville jeg samle alt sammen af hendes ( undtagen tøj,seng,dyne,pude,skoletaske inkl ting dertil)-og så give det væk og jeg ville stå ved mit ord.
For hvis man kaster med tingene og ødelægger dem,så er man ganske enkelt for lille til at have de privilegier når hun tydeligvis er for lille til at værdsætte dem.
ja det kan du have ret i, men hun er snu nok - hun tager tæppet og puderne og kaster med. Hun tør ikke tage ting der kan gå i stykker, netop fordi hun godt kender konsekvenserne heraf.
Jeg har netop introduceret hende for den nye metode med kugler og belønninger og har som forslået ovenfor givet hende 4 kugler om dagen = 4 chancer. Hvis hun trodser os 5. gang så ryger materielle ting i karantæne og er det heller ikke nok så må hun have legefri dage indtil hun kan finde ud af det.
Det kører hele familien ned at hun er sådan.. Havde håbet jeg kunne vente til teenager årene med at opleve alt dette 
Overvejer en børnevejleder hvis tingene fortsætter, men har ingen ide om hvor man får kontakt til sådan en, og hvad det koster.
Anmeld