Update på MD scanning :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

OktoberMor

lillemor92 skriver:

Mange gange tillykke med det!  

Vi har temin samme måned så, og vi venter os også en pige det mente scanningsdamen ihvertfald..  

Hvor er det fantastisk med en glad mand, nyd det.. det sker jo ikke så tit! 

altså nyd den grædefærdige mand! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

FrkLarsen

christina92 skriver:

Vi har været til MD scanning i dag og set den skønneste lille baby!  Alt var hel igennem perfekt.

Vi skal have en datter  

Kæresten er så glad og stolt, der er kun drenge i hans familie så han er grædefærdig glad over at skulle have en lille pige

Glæder mig bare sådan til Oktober!

Stort tillykke med babypigen og den vellykkede MD 

Herhjemme er vores datter også den første pige i 46år i min kærestes familie, så der var liv og glade dage da hun kom til verden 

Anmeld

21. maj 2012

D-Micka

Tillykke med en veloverstået MD og self. lillepigen

Anmeld

21. maj 2012

Camillos

christina92 skriver:

Vi har været til MD scanning i dag og set den skønneste lille baby!  Alt var hel igennem perfekt.

Vi skal have en datter  

Kæresten er så glad og stolt, der er kun drenge i hans familie så han er grædefærdig glad over at skulle have en lille pige

Glæder mig bare sådan til Oktober!

jubiii hvor gooodt en lille pige nårhh! jeg vil os ha en lille prinsesse man kan pynte på hehe .. uanset om det er dreng eller pige vil jeg elske mit barn lige højt..

Men der bliver født færre pigebørn end drengebørn  tillykke med hende. smiler.. 

Anmeld

21. maj 2012

christina92

FrkLarsen skriver:

Stort tillykke med babypigen og den vellykkede MD 

Herhjemme er vores datter også den første pige i 46år i min kærestes familie, så der var liv og glade dage da hun kom til verden 

Hold da op det er mange år, men det er nok ikke meget galt, her må det være i 36-37 år  Det er vildt at tænke på!

Men tusind tak, nu glæder vi os endnu mere.

Anmeld

21. maj 2012

christina92

Camillos skriver:

jubiii hvor gooodt en lille pige nårhh! jeg vil os ha en lille prinsesse man kan pynte på hehe .. uanset om det er dreng eller pige vil jeg elske mit barn lige højt..

Men der bliver født færre pigebørn end drengebørn  tillykke med hende. smiler.. 

Tusind tusind tak  Det bliver dejlig med en lille dame! Det var hel fantastisk, utroligt så tydeligt alt er på scanningen nu! Virkelig utrolig oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.