Ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

gokkelok

Nu kan jeg snart ikke passe mit tøj mere, så jeg må hellere komme i gang med, at købe noget ventetøj. Men jeg ved bare ikke hvor de sælger det.

Er der nogen der kan hjælpe mig med det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Team Putte

gokkelok skriver:

Nu kan jeg snart ikke passe mit tøj mere, så jeg må hellere komme i gang med, at købe noget ventetøj. Men jeg ved bare ikke hvor de sælger det.

H&M har ventetøj til fornuftige penge

Anmeld

21. maj 2012

gokkelok

Ja, det har de. Men jeg synes bare ikke, det er så pænt  Men ja, det er billigt, og det er begrænset hvor lang tid, jeg skal bruge det alligevel

Anmeld

21. maj 2012

Flowers

gokkelok skriver:

Jeg lurer også lidt på h og m, men ellers bruger jeg bare alm. kjoler, der er løse om maven... og gemacher med god vidde... nu hvor vi går sommeren i møde

Anmeld

21. maj 2012

pemiro

gokkelok skriver:

H og M har fine billige ting i deres butikker, men på nettet er der ikke noget synes jeg..
jeg har udelukkende købt hos H og M fordi jeg ikke gider betale det dobbelte for ventetøj, som kun skal bruges et halvt år

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

gokkelok skriver:

Ja, det har de. Men jeg synes bare ikke, det er så pænt  Men ja, det er billigt, og det er begrænset hvor lang tid, jeg skal bruge det alligevel

Har selv købt bukser på nettet, og ellers bare holdt mig til lange tank-toppe med god elastik så maven kunne være i

Nu har jeg så en måned igen og har ramt flodheste-figuren! Har købt nogle løse kjoler jeg bruger med et elastikbælte lige under barmen

Anmeld

21. maj 2012

Darling<3

gokkelok skriver:

Synes det er lidt sødt at fin profil siger mand og du leder efter ventetøj hehe..

Spørg i butikkerne om de har noget ventetøj - og ellers kan jeg virkelig anbefale bukser fra H&M , de er sååå gode at have på!!!

Anmeld

21. maj 2012

Fru.Mäes <3

H&M har verdens bedste vente leggings!!!!

Elsker dem + de koster KUN 80 kr. det er dælme billigt!! Ellers synes jeg osse Mamalious har noget lækkert tøj, som ikke er fandens dyrt...

Anmeld

21. maj 2012

Michalala

Ja H&M. Ellers er der jo også de der MAMA butikker, hvis man vil betale for det.

Forleden dag købte jeg 30 stk. ventetøj for 450 kr. brugt på dba. Det er jo også en mulighed. Og der var faktisk meget fint imellem, som jeg helt sikkert kommer til at bruge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.