Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Team Putte skriver: Valdemar selvom det ik er specielt kort Har aldrig været fan af navnet Emil
Valdemar selvom det ik er specielt kort
Har aldrig været fan af navnet Emil
Samme mening her...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
maria_wlt skriver: Samme mening her...
Norman skriver: Vi skal være forældre til Januar Jubii ..Nu går snakken på hvad den bette skal hedde. Vi er enige om pige navnet. Hvis vi får en pige skal hun hedde Lærke , Men vi kan ikke blive enige om drengenavnet, kæresten kan godt lide et kort navn da det passer godt med efternavenene som den bette skal have. Valget står imellem Valdemar og Emil Hjælp de damer
Vi skal være forældre til Januar Jubii ..Nu går snakken på hvad den bette skal hedde. Vi er enige om pige navnet. Hvis vi får en pige skal hun hedde Lærke , Men vi kan ikke blive enige om drengenavnet, kæresten kan godt lide et kort navn da det passer godt med efternavenene som den bette skal have. Valget står imellem Valdemar og Emil
Hjælp de damer
Jeg har stemt blank da jeg kan lide både Valdemar og Emil.
Valdemar Emil er nu også sødt, også kunne man vælge at man kun ville bruge Valdemar
Elsker navnet Emil og så er der ekstremt mange der bliver døbt Valdemar lige for tiden syntes jeg Og knapt så mange Emil'er
Jeg kan bedst lide Valdemar *S*
Barnepigen skriver: Jeg har stemt blank da jeg kan lide både Valdemar og Emil. Valdemar Emil er nu også sødt, også kunne man vælge at man kun ville bruge Valdemar
Årha ja, men kæresten er overhovedet ikke fan af at man har 2 navne hehe.
Tullepigen90 skriver: Jeg har stemt på Valdemar Jeg elsker det navn og tænker lidt på selv at kalde min søn for Valdemar (hvis jeg engang får en søn).Jeg synes Emil er et fint navn, men der er bare SÅ mange som hedder det
Jeg har stemt på Valdemar Jeg elsker det navn og tænker lidt på selv at kalde min søn for Valdemar (hvis jeg engang får en søn).Jeg synes Emil er et fint navn, men der er bare SÅ mange som hedder det
Tror også at kæresten har overgivet sig nu så hvis det er en dreng så skal han hedde Valdemar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128