Lille Mynthe update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Camillee

Hej i skønne Mødre,
ville lige komme med en lille update om vores midste kærlighed
-i dag (3 uger og 5 dage) havde vi et kontrol besøg af sp da hun i sidste uge vejede 3240 gran,  200 gram undet hendes fødselsvægt .. i dag vejer hun så hele 4100 gram. hun blev vejet 3 gange for at være sikker, hehe.
Hvilket har givet mig mod på amningen igen, efter at jeg har været meget tæt på at kaste håndklædet i ringen og opgi, da hun ikke vil tage ordenligt fat på det højre bryst, meeen nu kæmper vi lige lidt igen  Det kan simpelthen ikke passe det ikke kan lykkes for mig (:

Men hun er så mild og dejlig, og er begyndt at smile til mig
Der er stadig ikke kommet nogen negativ reaktion fra Elias, han virker rigtigt glad for hende og snakker meget om og med hende, deler glædeligt både sutter og legetøj med hende , bare ikke Mormor

Hvordan går det hos jer og jeres små herligheder??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Koen.

hvor er hun sød Dejligt du har fået mod på amningen igen, det kræver bare nogen gange blod,sved og tåre har jeg ihvertfald fundet ud af

Anmeld

21. maj 2012

Guldimaven

Dejlig update! Og super med amningen, jeg tror på det nok skal lykkeds for dig, når nu hun trods det alligevel har taget så flot på!

Hun ser bare dejlig ud!

Anmeld

21. maj 2012

Kruse90

Hej søøde

Hvor er hun sød. Dejligt hun tager fint på Gid det var mig der kunne kæmpe videre med amningen. Den dur ikke her, efter Filucca tabte sig så meget Hun var for træt til at kæmpe.
Og pga. at jeg bruger suttebrikker nedsættes min mælkeproduktion, og hun er ikke villig til at kæmpe pga. at hun er så ivrig
Så her er det blevet modermælkserstatning. ØV
Men det vigtigste er jo dog at hun får noget at spise og bliver mæt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.