køreprøven om igen )':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.504 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

hvorfor er det fejlene sker når jeg skal op til den praktiske prøve i bforbindelse med kørekort?

det er edermame 2 gang jeg dumper!! resten af holdet som jeg blev undervist med - har bestået ! dermed, var jeg også den eneste der dumpede til teoriprøven! nøj, hvor føler jeg mig dum! hvad pokker gør jeg! jeg var bare tip, top - skide glad hullahopla humør til prøven - og så ender jeg med at dume! første gang dumpede jeg pga nervøsitet. & nu var jeg slet ikke nervøs, JEG DUMPER SØRME IGEN!! jeg vil gerne hører, hvor mange af jer der dumpede og hvor mange gange

føler mig lidt 'alene' og ved virkelig ikke hvor jeg skal finde glæden henne længere. Jeg er så skide bange for at jeg får samme sure nyhed næste gang! jeg aner ikke, hvorfor det skal være så svært, for mig !! jeg får nu økonomisk hjælp af min familie, da jeg ikke længere har råd til at tage prøven om, og føler mig virkelig dum!

, ja jeg kan ikke så meget mere ved det end at tage flere timer - men flover mig edermame !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Guldimaven

Det er bare skide irriterende ja! kender ALT til det!

Jeg er faktisk lidt flov, over at skrive det her offentligt, men du skal ikke føle dig alene.. Så jeg kan fortælle lidt om hvor dum jeg følte mig rigtig mange gange!! Dine 2 gange er ingenting..

Jeg bestod nemlig først min køreprøve den 6 gang, jeg var oppe til den!

Det værste af det hele var, at jeg sagtens kan/ kunne kører bil MEN jo flere gange jeg dumpede, jo mere ned ad bakke gik det.. Min redning var hypnose! Og hvis bare jeg var nået til den løsning noget før!!

De gange jeg ikke har grædt, fordi jeg aldrig troede jeg skulle få det kørekort,  kan ikke tælles på en hånd!

SÅ jeg anbefaler dig hypnose! Det hjalp mig! Og jeg troede altså heller ikke på sådan noget hypnose fis!

kæmpe

Anmeld

21. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Guldimaven skriver:

Jeg er faktisk lidt flov, over at skrive det her offentligt, men du skal ikke føle dig alene.. Så jeg kan fortælle lidt om hvor dum jeg følte mig rigtig mange gange!! Dine 2 gange er ingenting..

Det værste af det hele var, at jeg sagtens kan/ kunne kører bil MEN jo flere gange jeg dumpede, jo mere ned ad bakke gik det.. Min redning var hypnose! Og hvis bare jeg var nået til den løsning noget før!!

De gange jeg ikke har grædt, fordi jeg aldrig troede jeg skulle få det kørekort,  kan ikke tælles på en hånd!

SÅ jeg anbefaler dig hypnose! Det hjalp mig! Og jeg troede altså heller ikke på sådan noget hypnose fis!

kæmpe

6 gange var da alligevel en del gange! sejt du i sidste ende bestod! det måtte virkelig ha været en fed fornemmelse, at man har bestået!

- ej genitalt!! jeg tror selv på hyp. Så det vil jeg klart gribe fat om !

Anmeld

21. maj 2012

Troldemommi

Jeg skulle op to gange, men bare rolig jeg kendes en der skulle op fire gange før det gik :-)

Monica

Anmeld

21. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Guldimaven skriver:

kæmpe

wow - jeg fik skrevet til en claryante og hun fik dælme svaret på så mange ting i forbindelse med mit liv, som jeg genkendte og kunne  se at årsagerne var det og det i forhold til min køreprøve

Anmeld

21. maj 2012

Guldimaven

baby-dk-elsker skriver:

wow - jeg fik skrevet til en claryante og hun fik dælme svaret på så mange ting i forbindelse med mit liv, som jeg genkendte og kunne  se at årsagerne var det og det i forhold til min køreprøve

Spændende, fik du så nogle redskaber der kunne hjælpe dig?

Anmeld

21. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Guldimaven skriver:

Spændende, fik du så nogle redskaber der kunne hjælpe dig?

det var meget vigtigt , at jeg ringede hende op samme dag jeg sku til næste prøve.

hun kunne se, at det der gjorde det svært for mig, var at jeg skujlte mine svagheder og 'lod' som om jeg har styr på det hele. SANDT

Anmeld

21. maj 2012

MorDk

Jeg bestod 3.gang!!!

Så næste gang søde *S*

Jeg var også herre nervøs.... 3. gang der bestod jeg og jeg kørte ikke i mere en 7 minutter eller sådan.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.