Ny i december klubben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

sommerferie

Hej piger 

Jeg er nu gravid for 4 gang og håber så inderligt at det lykkes denne gang. Er blevet gravid uden behandling, vi satte det hele i bero og pludselig var der to streger  Det kom bag på os, på den gode måde.. Jeg gik med en fornemmelse i kroppen, men skød det lidt væk. Tænkte det jo ik ku lade sig gøre uden medicin. Nu må de næste uger bare gerne gå i en vældig fart vi har set hjerteblink og skal til en ekstra scanning i morgen pga min forhistorie. Er spændt men også nervøs over at der pludselig ik er hjerteblink mere lige som sidst 

Der bliver    På livet løs i det lille hjem..

Jeg håber i alle har det godt og nyder sommeren

De bedste ønsker og hilsner fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Flowers

sommerferie skriver:

Hej piger 

Jeg er nu gravid for 4 gang og håber så inderligt at det lykkes denne gang. Er blevet gravid uden behandling, vi satte det hele i bero og pludselig var der to streger  Det kom bag på os, på den gode måde.. Jeg gik med en fornemmelse i kroppen, men skød det lidt væk. Tænkte det jo ik ku lade sig gøre uden medicin. Nu må de næste uger bare gerne gå i en vældig fart vi har set hjerteblink og skal til en ekstra scanning i morgen pga min forhistorie. Er spændt men også nervøs over at der pludselig ik er hjerteblink mere lige som sidst 

Der bliver    På livet løs i det lille hjem..

Jeg håber i alle har det godt og nyder sommeren

De bedste ønsker og hilsner fra mig

Tillykke og for at hjerteblinket bliver der jeg har selv haft 1 sa og 1 ma indenfor et halvt år, så kan godt følge dig. jeg er i uge 12+2 nu, og er stadig skeptisk så hjerteblink sidst i uge 9+5

Anmeld

21. maj 2012

mor-igen

Jeg er også ny herinde er dog meget aktiv på mm :-)Tillykke med din graviditet og krydser for alt går fint i morgen :-)

Anmeld

21. maj 2012

sommerferie

1000 Tak  Skriver lige en Update i morgen.. Er så spændt/nervøs.

Jeg havde også en profil på MM ved den sidste graviditet.. Men kan ik komme ind nu  Underligt. 

Vi skrives ved 

Anmeld

22. maj 2012

sommerferie

Vi har været til en fantastisk scanning idag.. Ingen var i tvivl om hva det er der gemmer sig derinde. Man kunne se hva der var op og ned og man kunne fornemme arme og ben. Såå fantastisk oplevelse denne gang 

Go dag til alle 

Anmeld

28. maj 2012

mny

Tillykke. Hvor dejligt og høre. Og også at alt er som det skal være 

Jeg skal til NF om en uge, har endnu ikke fået nogle scanninger. Vi blev gravide mere eller mindre i første forsøg. Så er virkelig spændt håber virkelig at alt er som det skal være. 

Anmeld

30. maj 2012

sommerferie

mny skriver:

Tillykke. Hvor dejligt og høre. Og også at alt er som det skal være 

Jeg skal til NF om en uge, har endnu ikke fået nogle scanninger. Vi blev gravide mere eller mindre i første forsøg. Så er virkelig spændt håber virkelig at alt er som det skal være. 

Mange tak  Jeg ved godt jeg ik må tænke sådan, men det er svært når jeg har haft nogle dårlige oplevelser.. Men idag er jeg 9+3 og det er præcis dagen hvor det gik galt sidst. Jeg har derfor bestil en ekstra scanning på mandag. Vil bare sIker mig at alt er okay  Det er virkelig anstrengende at gå og være bekymret hele tiden 

Håber alt er vel hos dIg 

Fra mig !

Anmeld

31. maj 2012

mny

Det kan jeg virkelig godt forstå håber på det bedste for jer denne gang. 

Det må være en ubeskrivelig følelse og gå igennem en sponton abort. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.