Kære Baby-brugere,
Kender I bagsædespejlet?
Jeg ærger mig ihvertilfald over at jeg ikke kendte det da mine drenge var helt små.
Husker det tydeligt. Hjemme på barsel med den bette, og selvom det er hyggeligt at tusse rundt indenfor hjemmets fire vægge, og gå tur med barnevognen, så har man også nogle gange brug for at kunne komme lidt længere = køre afsted i familiebilen :-) Men, men, men jeg ville jo have bebse op på passagersædet for at kunne holde øje med ham mens jeg kørte, og alle anbefalede at han var sikrest på bagsædet (bagudvendt naturligvis). Til sidst måtte jeg have bilen på værksted og betale i dyre domme for at de koblede airbag'en fra så jeg kunne få ham op på passagersædet.
Det behøver man ikke mere
Lad den lille stå på bagsædet hvor han eller hun er sikker og I ikke behøver slå forsæde-airbag fra (så er øvrige passagerer også stadig beskyttet) og brug istedet bagsædespejlet. Med spejlet kan I via bakspejlet holde fint øje med baby og alle er trygge og glade :-) - og når baby er vokset fra spejlet kan det fint bruges som underholdning også...
http://drengeting.dk/shop/bagsaede-spejl-froe-331p.html
God fornøjelse og sikker kørsel!
Heidi / Drengeting.dk
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld