Kender I bagsædespejlet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Heidi72

Kære Baby-brugere,

Kender I bagsædespejlet?

Jeg ærger mig ihvertilfald over at jeg ikke kendte det da mine drenge var helt små.

Husker det tydeligt. Hjemme på barsel med den bette, og selvom det er hyggeligt at tusse rundt indenfor hjemmets fire vægge, og gå tur med barnevognen, så har man også nogle gange brug for at kunne komme lidt længere = køre afsted i familiebilen :-)  Men, men, men jeg ville jo have bebse op på passagersædet for at kunne holde øje med ham mens jeg kørte, og alle anbefalede at han var sikrest på bagsædet (bagudvendt naturligvis). Til sidst måtte jeg have bilen på værksted og betale i dyre domme for at de koblede airbag'en fra så jeg kunne få ham op på passagersædet.

Det behøver man ikke mere  Lad den lille stå på bagsædet hvor han eller hun er sikker og I ikke behøver slå forsæde-airbag fra (så er øvrige passagerer også stadig beskyttet) og brug istedet bagsædespejlet. Med spejlet kan I via bakspejlet holde fint øje med baby og alle er trygge og glade :-) - og når baby er vokset fra spejlet kan det fint bruges som underholdning også...

http://drengeting.dk/shop/bagsaede-spejl-froe-331p.html

God fornøjelse og sikker kørsel!

Heidi / Drengeting.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

MyLove E

Heidi / Drengeting.dk skriver:

Kære Baby-brugere,

Kender I bagsædespejlet?

Jeg ærger mig ihvertilfald over at jeg ikke kendte det da mine drenge var helt små.

Husker det tydeligt. Hjemme på barsel med den bette, og selvom det er hyggeligt at tusse rundt indenfor hjemmets fire vægge, og gå tur med barnevognen, så har man også nogle gange brug for at kunne komme lidt længere = køre afsted i familiebilen :-)  Men, men, men jeg ville jo have bebse op på passagersædet for at kunne holde øje med ham mens jeg kørte, og alle anbefalede at han var sikrest på bagsædet (bagudvendt naturligvis). Til sidst måtte jeg have bilen på værksted og betale i dyre domme for at de koblede airbag'en fra så jeg kunne få ham op på passagersædet.

Det behøver man ikke mere  Lad den lille stå på bagsædet hvor han eller hun er sikker og I ikke behøver slå forsæde-airbag fra (så er øvrige passagerer også stadig beskyttet) og brug istedet bagsædespejlet. Med spejlet kan I via bakspejlet holde fint øje med baby og alle er trygge og glade :-) - og når baby er vokset fra spejlet kan det fint bruges som underholdning også...

http://drengeting.dk/shop/bagsaede-spejl-froe-331p.html

God fornøjelse og sikker kørsel!

Heidi / Drengeting.dk

Den har vi prøvet.. Vi kørte så til sjælland og min søn skreg hele vejen der over. Og hver gang vi var ude at køre græd han.

Han plejer aldrig at græde når vi køre bil. På vej hjem siger min mand prøv lige at ta spejlet væk. Og vupti så græd drengen ikke mere..
Så tro at min søn bliver køresyg af det...

Anmeld

23. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Den har vi prøvet.. Vi kørte så til sjælland og min søn skreg hele vejen der over. Og hver gang vi var ude at køre græd han.

Han plejer aldrig at græde når vi køre bil. På vej hjem siger min mand prøv lige at ta spejlet væk. Og vupti så græd drengen ikke mere..
Så tro at min søn bliver køresyg af det...

Det kunne også være han var bange for den

Fin ting, dog tror jeg aldrig selv jeg ville købe den. Men nu har jeg heller ikke bil eller kørekort

Anmeld

23. maj 2012

MyLove E

rikkeregnbue skriver:

Det kunne også være han var bange for den

Fin ting, dog tror jeg aldrig selv jeg ville købe den. Men nu har jeg heller ikke bil eller kørekort

Den er rigtig fin.. og i dag kan han god li den at sidde og lege med. Og det ville han også da han var lille. Men vi kunne ikke bruge den som den skulle.

Syntes jo også den var smart, ellers havde jeg jo ikke købt den:-):-):-)

Anmeld

23. maj 2012

Zafir

Atså jeg forstår det ikke helt ER det så moar og far kan kigge om til baby uden at vende sig om? Eller så baby kan se sig selv i spejlet

Anmeld

23. maj 2012

MyLove E

Zafir skriver:

Atså jeg forstår det ikke helt ER det så moar og far kan kigge om til baby uden at vende sig om? Eller så baby kan se sig selv i spejlet

Du kigger i bakspejlet og kan så se baby når den sidder i bagud vent stol...

Anmeld

23. maj 2012

Zafir

Tauf skriver:

Du kigger i bakspejlet og kan så se baby når den sidder i bagud vent stol...

NÅåeee Det er lidt for sent

Anmeld

23. maj 2012

Frejsmor

Jeg vil nu stadig mene det er nooget nemmere at have baby på forsædet, hvis man er ude at køre alene, så man lige kan give sutten osv.

Og nu om dage i de nyere biler er der en knap man kan trykke på, så man kan slå airbag til og fra i forhold til hvem der skal sidde på forsædet..

Anmeld

23. maj 2012

Troldemommi

Hmm det er da ikke det man har et bagspejl til, så forringer det ikke ens udsyn og overblik når man kører ???

eller er det bare mig der bruger bakepejlet til at orientere mig om det der evt sker bag ved bilen og ikke hvad der sker på bagsædet :-)

Monica

Anmeld

24. maj 2012

Lenats31

Monica P

spejlene spærrer ikke for noget. man kan sagtens se hvad man skal se. de sættes på bisædets hovedstøtte.

personligt ville jeg hellere vælge et der hedder Easy-View

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.