Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Blirnokaldrigfru

Nu har jeg virkelig brug for hjælp.. håber nogle af jer, har prøvet det samme!

I nat vågnede jeg, fordi jeg skulle tisse (meget!), og fik self op på toilet. Men mens jeg tissede, der brændte det simpelthen så voldsomt lige over mit skamben! Så snart jeg var færdig - stoppede det??

Jeg har tisset 2 gange siden, og der har jeg intet mærket??

Har urinsticks herhjemme der aflæser leucocytter og nitrit - men de viser begge negativ? skal jeg være bekymret? Skal jeg måske til lægen med en urinprøve?

Håber nogen har prøvet det før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Faith

Frk P. skriver:

I nat vågnede jeg, fordi jeg skulle tisse (meget!), og fik self op på toilet. Men mens jeg tissede, der brændte det simpelthen så voldsomt lige over mit skamben! Så snart jeg var færdig - stoppede det??

Har urinsticks herhjemme der aflæser leucocytter og nitrit - men de viser begge negativ? skal jeg være bekymret? Skal jeg måske til lægen med en urinprøve?

Altså hvis dine egne urinstix viser negativ for både leukocytter og nitrit, så er det næppe en urinvejsinfektion.

Men hvad det så kan være ved jeg da ikke lige. Kan du ikke se tiden an og se om det kommer igen?

Anmeld

21. maj 2012

gokkelok

Kunne det være fordi, du måske havde holdt dig i rigtig lang tid, før du vågnede og skulle tisse?

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

Frk P. skriver:

Hvis jeg har holdt mig længe og skal tisse meget så får jeg oz ondt.. Det er ik en god kombination at være højgravid og holde sig

Anmeld

21. maj 2012

Hyacinth

Frk P. skriver:

Du kan sagtens have blærebetændelse, men hvor urinstixen er negativ. Jeg har lige haft blæebetændelse og det opdagede jeg ved, at jeg havde en del plukveer og tog til lægetjek. Min stix var negativ, men han sendte en urinprøve til dyrkning og den var altså med betændelse i. Så jeg ville tage til lægen bare for en sikkerheds skyld

Håber ikke, der er noget

Anmeld

21. maj 2012

Blirnokaldrigfru

Tak for jeres svar! Kører ud med en urinprøve nu, og så ser vi - om ikke andet, kan man da udelukke det

Synes jeg kan læse mig frem til at det ellers må være bækken/symfyseløsning - men nu må vi se..

Anmeld

21. maj 2012

tulle09

Det kan være fordi du har skulle tisse så vildsomt.. Har nemlig det samme problem hvis jeg vågner og skal tisse meget.. Tror det fordi musklen ligepludselig kan slappe af igen og trækker sig lidt sammen...

Anmeld

21. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg hopper med på den med at det nogle gange ka ske, hvis man har holdt sig lidt for længe. Det har jeg prøvet flere gange. Også når jeg ik er gravid! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.