Tror vist jeg har mærket liv i dag.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. april 2009

Findusinde

Hmm, det føltes som en bobbel der sprang inde i maven... Lige som hvis man prutter i et badekar..

Jeg ved ikke om det var det, men det er noget jeg ikke umiddelbart syns jeg har oplevet før..

Er 18+1..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Diana...

Findusinde skriver:

Hmm, det føltes som en bobbel der sprang inde i maven... Lige som hvis man prutter i et badekar..

Jeg ved ikke om det var det, men det er noget jeg ikke umiddelbart syns jeg har oplevet før..

Er 18+1..

Jep sådan var det os her første gang og det passer jo os med ugen du er i ej hvor dejligt så begynder du snart rigtig at kunne mærke det?

Er det den første?

Knus

Anmeld

21. april 2009

Findusinde

Diana... skriver:

Jep sådan var det os her første gang og det passer jo os med ugen du er i ej hvor dejligt så begynder du snart rigtig at kunne mærke det?

Er det den første?

Knus

Jeps, det er det første.. Det var en helt vildt mærkelig fornemmelse, og jeg sad bare og tænkte, HOV.. Da jeg havde mærket det..

Knus

Anmeld

21. april 2009

Diana...

Findusinde skriver:

Jeps, det er det første.. Det var en helt vildt mærkelig fornemmelse, og jeg sad bare og tænkte, HOV.. Da jeg havde mærket det..

Knus

Ihh hvor spændene.

Anmeld

21. april 2009

Findusinde

Ihh ja det er sindsyg spændende, og jeg er bare begyndt at bule ud indenfor de sidste 14 dage.. Selvom jeg vejer en del kg for meget, kan jeg bestemt ikke skjule det mere.. Så det er bare fantastisk, og tager tit mig selv i at nusse min mave..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.