34+0 med prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

BabyMama2

tanja. skriver:

Har (desværre) aldrig vejet mere, kun når jeg har været gravid Det er bare så dejligt at se dem til skanningerne

Nå okay Ja det er det! Jeg går til ekstra kontrol, og skal til den sidste i juni glæder mig! Det bliver min 5 gang i den her graviditet at jeg får hende at se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Koen.

VanessaAndersen skriver:

Nå okay Ja det er det! Jeg går til ekstra kontrol, og skal til den sidste i juni glæder mig! Det bliver min 5 gang i den her graviditet at jeg får hende at se

Ih hvor skønt, så er ventetiden heller ikke så lang gjorder det selv med den første, så denne gang har ventetiden været lang indtil han kiggede ud

Anmeld

21. maj 2012

BabyMama2

tanja. skriver:

Ih hvor skønt, så er ventetiden heller ikke så lang gjorder det selv med den første, så denne gang har ventetiden været lang indtil han kiggede ud

Nej  

Hehe tja sådan er det jo Og tillykke med ham

Anmeld

21. maj 2012

Koen.

VanessaAndersen skriver:

Nej  

Hehe tja sådan er det jo Og tillykke med ham

tak

Anmeld

21. maj 2012

BabyMama2

tanja. skriver:

tak

Velbekommen

Anmeld

21. maj 2012

projekt-ønskebarn

Kender det godt, min mave vokser også laaaaangsooooomt, til trods for at vægten siger +10 kg her i uge 31+0 

Anmeld

21. maj 2012

BabyMama2

projekt-ønskebarn skriver:

Kender det godt, min mave vokser også laaaaangsooooomt, til trods for at vægten siger +10 kg her i uge 31+0 

Hehe det noget værre noget med de kg'er Min vægt siger + 16 snart 17 kg (34+1) Håber virkelig ikke at jeg når over 20! :/

Anmeld

21. maj 2012

projekt-ønskebarn

De siger jo at man gerne må komme op på de 20 kg hvis man ikke er så stor i forvejen . Min læge har sagt at jeg ca skal tage 15 kg på så det håber jeg at kunne holde mig til 

Anmeld

21. maj 2012

BabyMama2

projekt-ønskebarn skriver:

De siger jo at man gerne må komme op på de 20 kg hvis man ikke er så stor i forvejen . Min læge har sagt at jeg ca skal tage 15 kg på så det håber jeg at kunne holde mig til 

Ja, det bare når man skal af med dem igen Det nemlig ikke alle der får alle kiloerne væk efter en fødsel desværreb :/ 

Så håber jeg at du når op på de 15 kg.

Anmeld

21. maj 2012

projekt-ønskebarn

Nej det er jo det. Ha ha jeg vil nu helst holde den så langt nede som muligt. Ingen uoverflødige kilo, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.