Øv, jeg tror det sker igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

FruK

...de få graviditetssymptomer jeg havde er væk. Har en klar fornemmelse af, at jeg ikke længere er gravid. 

Har ikke blødt, havde en lille bitte smule ondt i går, men ikke noget vildt. - Og hvornår er det lige det går fra "normalt" mensagtige smerter til forkert ondt... ÅH tis!! 

Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men min fornemmelse er bare rigtig skidt!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Muffin_girl

FruK skriver:

...de få graviditetssymptomer jeg havde er væk. Har en klar fornemmelse af, at jeg ikke længere er gravid. 

Har ikke blødt, havde en lille bitte smule ondt i går, men ikke noget vildt. - Og hvornår er det lige det går fra "normalt" mensagtige smerter til forkert ondt... ÅH tis!! 

Anmeld

20. maj 2012

Nettemor

for at du tager fejl

Anmeld

20. maj 2012

Frk. Himmelblå

FruK skriver:

Hvor er det synd for dig, du har de bekymringer.

Selvfølgelig skal man stole på sin intuition, men samtadig tror jeg også, det er meget vigtigt, at du husker på, at du naturligvis er ekstra ængstelig, fordi du har prøvet at miste før.

Hvor langt er du henne nu? Mine graviditetssymptomer er altid kommet og gået meget. Jeg har især mærket dem fra uge 7-14. Men meget op og ned, og indimellem har jeg helt kunnet glemme, at jeg overhovedet var gravid.

Hvis jeg var dig, ville jeg lægge  mig i sengen med hygge og film. Bare slappe af og prøve at tænke gode tanker, - hvis hovedet da ikke bare helt skulle slåes fra.

Anmeld

20. maj 2012

Faith

Frk. Himmelblå skriver:

Selvfølgelig skal man stole på sin intuition, men samtadig tror jeg også, det er meget vigtigt, at du husker på, at du naturligvis er ekstra ængstelig, fordi du har prøvet at miste før.

Hvor langt er du henne nu? Mine graviditetssymptomer er altid kommet og gået meget. Jeg har især mærket dem fra uge 7-14. Men meget op og ned, og indimellem har jeg helt kunnet glemme, at jeg overhovedet var gravid.

Hvis jeg var dig, ville jeg lægge  mig i sengen med hygge og film. Bare slappe af og prøve at tænke gode tanker, - hvis hovedet da ikke bare helt skulle slåes fra.

Det samme her. Mine symptomer er osse kommet og gået som vinden blæser. Nogle dage følte jeg mig vildt gravid, andre dage overhovedet ikke. Tror det er meget normalt når man ikke er ret langt henne. Det er noget nemmere når man kommer længere hen og begynder at mærke liv. Så er der noget mere håndgribeligt at forholde sig til.

Krydser fingre for at du stadig er gravid

Anmeld

20. maj 2012

FruK

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne, fordi jeg er blevet gravid lige efter abort. Min læge har derfor henvist mig til tidlig scanning på torsdag. Men et sted mellem uge 5 og 8 vil jeg tro.

Tak for  og - det trænger jeg til. Prøver at tænke positivt, men det kniber. Men slapper helt af og plejer mig selv, og det samme gør mig dejlige mand.

Anmeld

20. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Først:

Dernæst: Stol på din intuition. Ring til lægen imorgen og forklar situationen. De SKAL ikke sende dig til akutscanning pga en intuition men det er jo klart man, når man, har mistet før er konstant på vagt og prøver at fange kroppens signaler. Men er bekymret og kan slet ikke få ro.
Personligt var jeg selv helt ude af den da jeg var gravid 2. gang efter at have mistet den første. Min krop fortalte mig noget var galt og ejg er glad for jeg stolede på min intuition. Jeg smuttede til lægen som sendte mig til scanning fordi hun vidste jeg ikke ville få ro indeni hvis hun ikke gjorde det..

Ens intuition er ikke altid rigtig og graviditetssymptomer kommer og går ofte som de vil men det vi helt klart være bedst for dig at få ro i hovedet.

Anmeld

20. maj 2012

Camilla30

Først og fremmest vil jeg gerne dele med dig, at mine symptomer også går og kommer lidt tilføldigt, det er ganske normalt og du må ikke hægte din bad-feeling op på et alene. Jeg ved jo ikke præcis hvordan du har det, men når man har prøvet at miste er skrækken for det øget og ens egen psyke kan være meget drilsk i starten. Jeg tror på at alt fortsat er godt hos dig, du har ikke blødt og de smerter du beskriver kan meget vel være liga-smerter, jeg ønsker dig alt det bedste og håber at du hurtigt kan komme til TS

Anmeld

20. maj 2012

Camillos

FruK skriver:

jeg har altid de gange jeg har tabt mistet mine grav symptomer når jeg har aborteret eller fået fjernet fosteret. 

Denne gang sidder den lille der endnu. Jeg har endda blødt fra uge 6-9. i uge 7+0 forsvandt mine gravidtets symptomer de ømme bryster kvalmen m.m. og jeg tænkte også det var slut! men det er det ikk! 

held og lykke! .. køb dig en tryghedsscanning hvis du er i tvivl, for det værste er uvisheden.. 

Anmeld

20. maj 2012

FruK

Tak for alle jeres svar, de trøster. Jeg har tudet hele dagen, og føler mig ret sikker i min sag. Men håber selvfølgelig at jeg tager fuldstændig fejl! 

Jeg ringer til min læge i morgen tidlig og hører hvad hun siger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.