ømme bryster og "voksevæk"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

Jenie

Hej alle i SKØNNE kvinder !

har sådan tænkt på hvornår deter "normalt" at få ømme bryster og at de begynder at vokse???

er idag 10 + 3 og har stadig ikke mærket noget som helst til ømme bryster og de er heller ikke begyndt at vokse endnu...

hvornår begyndte jeres?

Jenie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

MortilCilas

Jeg var over uge 12 før mine begyndte, og husker ikke jeg havde ondt, men bar at jeg gik fra en lille B til en D på meget meget kort tid.

Anmeld

20. maj 2012

Clisolka

Jenie skriver:

Hej alle i SKØNNE kvinder !

har sådan tænkt på hvornår deter "normalt" at få ømme bryster og at de begynder at vokse???

er idag 10 + 3 og har stadig ikke mærket noget som helst til ømme bryster og de er heller ikke begyndt at vokse endnu...

hvornår begyndte jeres?

Jenie

Jeg havde ømme bryster 1-2 uger inden jeg testede positivt - brysterne voksede først da mælken løb til efter fødslen 

Anmeld

20. maj 2012

frk andreasen

jeg vågnede op i morges med mega ømme bryster og de ser lige pludselig større ud uhh de gør nas.. er 9+5 i dag, gik også og tænkte på om jeg slap denne gang.

i den sidste graviditet var det allerede i 6-7 uge de begyndte at gøre av

1 graviditet var det først efter 10 -12 uge mener jeg

det forskelligt..

har et par veninder som ikke har haft ømme og voksende bryster under begge deres graviditeter( de har osse to hver) de blev først ømme da mælken løb til efter fødslerne

knus tanja

Anmeld

20. maj 2012

Masig

Jeg havde meget ømme bryster og brystspændinger de første 2-3 uger og de voksede da også lidt, men ikke særlig meget og jeg kan stadig passe mine BH'er... Jeg får en smule ømhed ind imellem, men der er ikke meget. Har en ide om det først rigtig begynder når mælken løber til....

Anmeld

20. maj 2012

Ønskebarnet12

Det jo meget forskelligt fra kvinde til kvinde, mine voksede allerede da min menstrustion udeblev, gik fra en c til d. Nu ved jeg faktisk ikke helt hvad størrelse de er, gider virkelig ik at købe en bh før fødsel :-p men tillykke med bebsen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.