så frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. april 2009

karina1980

jeg jo på skole igen og det er vildt spændende og jeg lærer bare vildt meget, ja jeg kan faktisk slet ikke få nok

men det har bare en rigtig dårlig side også, hvis man kan kalde det sådan, for vi skal jo i praktik,(11 maj) og det glæder jeg mig da til...

MEN selv her knap 14 dage før vi skal i 1 praktik(psykriati) har vi endnu ikke fået at vide hvor vi skal hen, andet end det bliver enten på fyn eller i trekantsområdet, hvilket jo kan ligge flere timers kørsel fra hvor jeg bor,

Trods megen brok over det er der bare intet overhovedet der rykker det, det er blevet nedprioteret et andet sted fra, så vi må pænt vente, fuldstændig som om at vi intet liv ud over skolen har,

vi er allerede blevet sat på plads med at der altså ikke tages hensyn til hvor man bor, om man har bil eller ej, mulighed for at nå arbejdspladsen med offentlig transport og om der er børn der skal afleveres inden,

altså vi ligger i en pose som de så bare kaster tilfældigt ud, når de altså en gang får tid til at finde ud af hvem der rent faktisk vil have elever,

jeg er bare så fustreret, da vi pricipelt har ret til at vide vores arbejdsplan 4 uger i forvejen, det eneste vi ved er hvornår vores ferie ligger for det er 3 uger inden vi skal på skole igen, men det hjælper jo ikke meget, når man ikke ved hvor man skal hen i mellemtiden

pyyh det hjælper lidt at få det ud, skrevet ud,

knus karina som skal til at læse lektier om lidt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Muslingen

Hej Karina.
Det er da fuldstændig håbløst. Sådan kan man sgu da ikke behandle folk!!!
Øv jeg håber du er havnet et rigtig godt sted, men hvor er det irriterende at skulle bekymre sig om den slags!

Kh Fie

Anmeld

23. april 2009

karina1980

ja vi føler os faktisk dårligt nok som mennesker, vi føler ihvertfald at vi skal tilsiddesætte alt for at få udd. og at vi ikke er ret vigtige,

idag er der 14 dage til sidste skoledag, det lidt uhyggeligt at der ikke er styr på praktiksteder så sent, men det gode ved idag,

er så at de idag faktisk er nået så langt at vi fik at vide hvor vi skal hen desværre er der rigtig mange der ikke har fået det de ønskede

men det har jeg jeg skal nemlig have min 1 praktik i psykriatrien, så langt så godt, desværre ved de bare kun at vi har fået tildelt de pladser, men de har ikke fået at vide hvor de ligger

MEN de ligger på fyn og de kunne endda sige at det blev *nord*fyn da jeg allerede har sagt nej til at bruge egen bil i praktik og at jeg ikke ønskede en praktikplads der lå længere end 40 km fra min bopæl da jeg skulle aflevere børn om morgen

så lidt godt nyt var der idag, og så håbede hun på at vi kunne få svar på hvor præcist de sendte os hen senest mandag

må nok sige at selvom jeg ikke præcis kan få at vide hvor, så hjælper det en del at få at vide at det ikke bliver i svendborg eller i vejle

knus karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.