Åhh den kærlighed :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.374 visninger
31 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

Rosengreen

Da jeg ved at kigge de "gamle" billeder igennem, gik det op for mig hvor billeder vi egentlig har kun af Mynte. For på de fleste af billederne sniger der sig lige en hund ind 

Vi fik hunden, Freya, da Mynte var 3 mdr. og siden den dag har de været bedste venner 

I skal da ikke snydes for en helt billedespam 

(sidste billede er fra i morges )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Loa

Fuck hvor er de bare skønne billeder!!!! Det er virkelig kærlighed!!!! Det er helt tydeligt de bare har et unikt bånd.... Hvor er de bare fantastisk søde begge to!! ELSKER billedet hvor de kigger på solnedgangen!!!!

Anmeld

20. maj 2012

MaleneG

Fantastisk 

Elsker især det billede med solnedgangen, hvor de står i vinduet. 

Anmeld

20. maj 2012

Stinmaj

Nååååårh altså, hvor er det sødt. Jeg bliver næsten helt rørstrømsk. Især da solnedgangsbilledet kom. Tak for den bedste billedspam fra morgenstunden.

Anmeld

20. maj 2012

morethanperfect

Rosengreen skriver:

Da jeg ved at kigge de "gamle" billeder igennem, gik det op for mig hvor billeder vi egentlig har kun af Mynte. For på de fleste af billederne sniger der sig lige en hund ind 

Vi fik hunden, Freya, da Mynte var 3 mdr. og siden den dag har de været bedste venner 

Blir helt rørt ! Hvor er det nogle fantastiske billeder man !

Anmeld

20. maj 2012

TR

Rosengreen skriver:

Kæft nogle gode billeder ! Det så tydeligt at de bare er de bedste venner !

Anmeld

20. maj 2012

twinboys

Smilte at den er med til the selvskab... smiler... super dejlige billeder.... Ja de er da vidst hinandens bedste venner...

Anmeld

20. maj 2012

sannekdp

super dejlige billeder af ægte kærlighed

Anmeld

20. maj 2012

Troldemommi

Hvor er det nogle fantastiske billeder, en lille pige og hendes hund :-)

Monica

Anmeld

20. maj 2012

metski83

Rosengreen skriver:

Hvor er det bare nogle vildt søde billeder. Viste dem også lige til min kæreste. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.