Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det her dage har jeg haft lidt mens lignende smerter, underlivet føles tungt.. Kan føle det mest når jeg ligger stille også lidt når jeg går rundt.. Er 7uger henne og har været meget aktiv disse dage sov heller ikke ret meget natten til igår, så det kan ikke være pga det vel?? Behøver jeg være nervøs???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Det her dage har jeg haft lidt mens lignende smerter, underlivet føles tungt.. Kan føle det mest når jeg ligger stille også lidt når jeg går rundt.. Er 7uger henne og har været meget aktiv disse dage sov heller ikke ret meget natten til igår, så det kan ikke være pga det vel?? Behøver jeg være nervøs???
Du må tag en slapper og se hva der sker.. Nervøs ved jeg ikk om du bør være, tør jeg slet ikk svare på. Men prøv om du kan få tid til at slappe lidt mere af, måske er du 'overbelastet' eller noget i den stil
Den følelse du beskriver har jeg haft i begge graviditeter fra start af. Er gravid med nr. 2 og er idag 23+3. Det er en murrende følelse og det kan føles som om menses kommer når som helst. Jeg tror altså ikke du skal være nervøs... men det er selvfølgelig stadig lidt for tidligt at sige... MEN håber det bedste for dig!!!
Jeg har først i dag fundet ud af at jeg er gravid, jeg vidste det godt inde i hovedet, men lige fra undfangelse til nu så har jeg haft ondt og endda mere ondt ved overanstrengelse, så tror ikke du skal være bekymret
Det lyder altså lidt som ligaments smerter, hvilket er helt normalt at have når man er gravid...
Samme her. Jeg er ca. 9 uger henne og har fra dag 1 haft lignende "smerter".
Mine eneste graviditetstegn er netop, som om min menstruation er lige op over. Altså, tunge, ømme bryster, uren hud og murren i underlivet. Så jeg vil sige, det er helt normalt.
Se evt. her: https://www.baby.dk/videnom/4p43/graviditet-ligamentsmerter.aspx
Jeg kender præcis de smerter du beskriver; ligasmerter kombineret med en smule overbelastning - ganske ufarligt, det er jeg næsten helt sikker på Sænk tempoet lidt og lad være med at bekymre dig med mindre du begynder at få ondt og smerterne tager til, jeg bruger af og til en varmepude eller et karbad, begge dele synes jeg virker når maven er lidt øm pga. vokseværk i livmoderen. Håber alt er okay hos dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128