er det liv ? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Princesspigen

jeg er 19+1 idag..

har her de sidste dage, især igår og idag, mest når jeg har siddet op i skrædder stilling, følt en uro og nogle små jag i underlivet..

også da jeg lå i sengen i eftermiddags for at sove til middag, lå på ryggen slappede af og mærkede så et lille jag i underlivet..

nogle lunde midt mellem skambenet og navlen..

kan det være liv jeg mærker ?

jeg hoster en del og har gjordt det det sidste døgns tid.. ikke fået meget søvn i nat og har ondt i hals, lunger bryst(ikke hjertet), ryg og mave af alt den hosten.. det kan vel os gå ned og "genere" baby og holde den vågen med alle de kramper jeg laver når jeg hoster, så tænker det kan være derfor der er så meget liv i den lille hvis det er den jeg mærker ?

har ikke været gravid før og derfor heller ikke klar over hvordan liv mærkes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

JH12

Det kan godt ske det er baby du kan mærke.
Jeg havde de så kaldte bobler, hvor det føltes lidt som om jeg skulle prutte, men tror de kan mærkes på forskellige måder men det passer meget godt med det er baby du kan mærke, ihvertfald med hvor du mærker noget

Anmeld

19. maj 2012

Princesspigen

Joyce1986 skriver:

Det kan godt ske det er baby du kan mærke.
Jeg havde de så kaldte bobler, hvor det føltes lidt som om jeg skulle prutte, men tror de kan mærkes på forskellige måder men det passer meget godt med det er baby du kan mærke, ihvertfald med hvor du mærker noget

uhhh, lidt spændende hvis det er baby jeg mærker  

Anmeld

20. maj 2012

JH12

Princesspigen skriver:

uhhh, lidt spændende hvis det er baby jeg mærker  

Ja det er en fantastisk følelse, og du går en spændende tid i møde, særligt når du virkelig kan mærke baby med spark og det hele .

Anmeld

20. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Princesspigen skriver:

jeg er 19+1 idag..

har her de sidste dage, især igår og idag, mest når jeg har siddet op i skrædder stilling, følt en uro og nogle små jag i underlivet..

også da jeg lå i sengen i eftermiddags for at sove til middag, lå på ryggen slappede af og mærkede så et lille jag i underlivet..

jeg hoster en del og har gjordt det det sidste døgns tid.. ikke fået meget søvn i nat og har ondt i hals, lunger bryst(ikke hjertet), ryg og mave af alt den hosten.. det kan vel os gå ned og "genere" baby og holde den vågen med alle de kramper jeg laver når jeg hoster, så tænker det kan være derfor der er så meget liv i den lille hvis det er den jeg mærker ?

Jeg vil tro det er baby du mærker. Du er jo 'langt' nok henne til det i hvert fald.. Spændende..

Anmeld

20. maj 2012

Clisolka

Princesspigen skriver:

jeg er 19+1 idag..

Jeg vil også tro det er baby du kan mærke 

Jeg syntes det føltes lidt som en nerve der sad i klemme 

Anmeld

20. maj 2012

Kay

tror det er den lille du mærker... jeg mærkede heller ik noget til de der bobler alle snakker om... her fik jeg nermest smølfespark

Anmeld

20. maj 2012

Princesspigen

hmm ja.. de der bobler er vidst gået forbi min næse..

for det her ku godt et eller andet sted føles som små spark..  eller at den bevæger sig og venner sig..  tror jeg nok..

hvis det er baby så er den allerede vågen sammen med mor her til morgen for det har været der første gang, men hoster jo os meget stadig...

Anmeld

20. maj 2012

Princesspigen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.