underlige tanker før fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. april 2009

SaNiNa

Nu der jo ikke vildt lang tid til jeg skal føde mere, nu er jeg begynd på tænke lidt på nogle underlige ting...

som at det må være utrolig underlig at gå fra at have mærket liv hverdag til der ikke er liv i maven mere...

men lægger man mon overhovede mærke til det, man har jo fået sin guld klump ud til sig...
hvad med jer har/hvade I nogle underlige tanker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Mathilde

Lige præcis den tanke har jeg også. Det må føles helt tomt når maven forsvinder og det er slut med at mærke liv derinde.... Men mon ikke baby kommer til at fylde så meget udenfor maven og kræve så meget opmærksomhed, at man ikke tænker over det ret længe???

Meeen jeg glæder mig nu også til maven er væk igen og jeg kan få min "normale" krop tilbage

Anmeld

21. april 2009

A.

både ja og nej jeg savner stadig min mave og alle spark det er noget vild specielt..

Anmeld

21. april 2009

vanessa

Jeg synes det var så stort da min lille nicolai kom til verden, at jeg slet ikke tænkte tanke om maven....mere ....
Men tænkte kun om den lille dreng . ...man havede født.
Nu glæder jeg mig bare til snart at komme af med den mave...for savner så meget min gamle krop...

Anmeld

21. april 2009

BinaMor

underligt....efter fødslen gik der 3 dage før jeg ku kigge/mærke på min mave. ku slet ikke forholde mig til den tomhed. selv når jeg sku sove undgik jeg at lægge hånden på den...

Anmeld

21. april 2009

Cris

En baby fylder så meget i dit liv, at alt andet kommer bagefter... Man tænker så meget mere på maven, da den lille tage din opmærksomhed. Men selfølgeligt savner man en gang i mellem at være gravid. Det er noget helt fantastisk, synes jeg. Men du vil også se, at det er noget virkeligt fantastisk, hver gang din lille baby laver noget nyt

Anmeld

21. april 2009

Pia

Ved Lærke havde jeg fornemmelsen af at jeg mærkede liv i godt en uge efter fødslen..
På sygehuset sagde de at det var meget normalt at man kunne have den føelse.
Men jeg glemte det hurtig, for jeg sad jo med skønne Lærke i mine arme
Denne gang kan jeg godt blive lidt mut ved tanken om det..
Men det er nok mest fordi jeg ved at det er sidste gang jeg er gravid...
Men jeg glæder mig samtidig helt vildt til en lille kommer ud...
selvom jeg nyder at jeg mærker liv hver dag, så må jeg indrømme at jeg lige nu glæder mig lidt til hun er ude..
Hun sparker så vildt, så jeg er så øm i hele min mave sektion.. Jeg er øm helt ude på huden, fordi hun mosler så vildt der inde..
Kan slet ikke huske at Lærke kunne sparke så meget til sidst..
Samtidig har hun vendt sig, så hovdet står ned af.. Så der er også ret så meget press på min blære og mit underliv, hver gang jeg er i bevægelse..
så det er nok meget dobbelt føelser jeg har af det hele lige nu...

Pia

Anmeld

21. april 2009

Diana...

Jeg havet os mange mærkelige tanket ret ubehagelige tanker men det hele gik godt og ja jeg kan god savne det liv i maven men det endnu mere fantastisk at have ham ude

Stort Knus Til Dig

Anmeld

21. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sanne skriver:

Nu der jo ikke vildt lang tid til jeg skal føde mere, nu er jeg begynd på tænke lidt på nogle underlige ting...

som at det må være utrolig underlig at gå fra at have mærket liv hverdag til der ikke er liv i maven mere...

men lægger man mon overhovede mærke til det, man har jo fået sin guld klump ud til sig...
hvad med jer har/hvade I nogle underlige tanker?

når du har den lille bebs i dine arme, tænker du ikke over det, før du vil have nummer to.... he he.. så savner man hurtigt maven igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.