maven uge 36

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

merle2010

her er maven uge 36 med lillebror den er ret tung og jeg har fået bækkenløsning

glæder mig sådan til han kommer... hans storesøster sneg sig lige med på billedet.. hihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

B&J

ej hvor er du smuk søde.. og sikke et dejlig billede hun kigger lige om lillebror har det godt

Anmeld

19. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så fin mave! Vh stine

Anmeld

19. maj 2012

Nessie

Fin mave

Hun skal lige se om lillebror snart kommer ud og leger

Anmeld

19. maj 2012

merle2010

Nessie skriver:

Fin mave

Hun skal lige se om lillebror snart kommer ud og leger

ja hun venter spændt

men det er nu mest de to store der glæder sig til han kommer, merle kan ikke helt forstå det

men jeg glæder mig bare til han kommer... til at kunne være mobil igen.. hehe

Anmeld

19. maj 2012

Mira0911

Sikke en fin mave...  

Anmeld

19. maj 2012

Nessie

merle2010 skriver:

ja hun venter spændt

men det er nu mest de to store der glæder sig til han kommer, merle kan ikke helt forstå det

men jeg glæder mig bare til han kommer... til at kunne være mobil igen.. hehe

Nej, det er ikke så nemt at forklare dem hvad der er inde i mors store mave  De 2 store har jo prøvet det før, så de ved hvad der sker

Pas nu godt på dig selv og dit bækken de sidste uger

Anmeld

19. maj 2012

merle2010

Nessie skriver:

Nej, det er ikke så nemt at forklare dem hvad der er inde i mors store mave  De 2 store har jo prøvet det før, så de ved hvad der sker

Pas nu godt på dig selv og dit bækken de sidste uger

ja de har prøvet det de er jo osse 6 år og forstår det sagtens...

merle ved bare at der er en  baby i min og man skal passe på den...

jeg prøver virkelig at passe på bækkenet men det er så svært med en pige på 2 år, hun kræver en del i øjeblikket og jeg er simpelthen så besværet, kan ikke engang bære hende op på puslebordet eller op i højstolen.. suk...

hun bliver skiftet hvor hun står på gulvet og jeg sidder på en stol og hun spiser mad ved sofabordet når jeg er alene med hende..

ja og så går hun selv op ad vores stejle trappe...

men hun har jo hurtigt regnet ud at bliver hun hys nok så kan hun smide sig på gulvet og jeg kan ikke løfte hende.. suk

Anmeld

19. maj 2012

Nessie

merle2010 skriver:

ja de har prøvet det de er jo osse 6 år og forstår det sagtens...

merle ved bare at der er en  baby i min og man skal passe på den...

jeg prøver virkelig at passe på bækkenet men det er så svært med en pige på 2 år, hun kræver en del i øjeblikket og jeg er simpelthen så besværet, kan ikke engang bære hende op på puslebordet eller op i højstolen.. suk...

hun bliver skiftet hvor hun står på gulvet og jeg sidder på en stol og hun spiser mad ved sofabordet når jeg er alene med hende..

ja og så går hun selv op ad vores stejle trappe...

men hun har jo hurtigt regnet ud at bliver hun hys nok så kan hun smide sig på gulvet og jeg kan ikke løfte hende.. suk

Ha ha, ja de finder jo hurtigt ud af hvordan de liiige skal gøre så mor ikke kan få sin vilje

Det lyder som om du tænker godt over det, og det er skønt, man skal virkelig passe på, så det ikke giver problemer bagefter også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.