Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er den stadig til salg? Kunne måske være interesseret...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Er den stadig til salg? Kunne måske være interesseret...
Ja, den er stadig til salg
Stadig til salg
Baagøe skriver: Stadig til salg
Holder du stadig helt fast i pris? Jeg kunne godt være iteresseret og den er fin, men skulle egentlig bruge pengene på tvillingevogn og autostol, så egentlig er der vist underskud i forvejen.. hehe..
crille skriver: Holder du stadig helt fast i pris? Jeg kunne godt være iteresseret og den er fin, men skulle egentlig bruge pengene på tvillingevogn og autostol, så egentlig er der vist underskud i forvejen.. hehe..
Der har lige været en og hente den for en halv time siden - solgt til prisen. Lukker annoncen nu
Baagøe skriver: Der har lige været en og hente den for en halv time siden - solgt til prisen. Lukker annoncen nu
Tak for svar Og tillykke med salget
crille skriver: Tak for svar Og tillykke med salget
Mange tak
Du står ikke lige og mangler to fine og stort set ubrugte babydyner?Allergivenlige mm
Baagøe skriver: Du står ikke lige og mangler to fine og stort set ubrugte babydyner?Allergivenlige mm
Nææ ik lige umiddelbart Men hvad er prisen?
crille skriver: Nææ ik lige umiddelbart Men hvad er prisen?
150 kr./stk. Du kan se annoncen på min profil De er som sagt næsten ubrugte og har kostet 400 kr. stykket...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128