(juni) nu det ski slut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. april 2009

SaNiNa

Nu det slut med at bukke sin ned mod gulvet uden at få mega sure opstød, vejrtrækningsproblemer... ja alt i alt maven er i vejen hele tiden... har opgivet at hjælpe med at vaske op da maven bare gør så ondt når jeg skal nå tingene...

Føler mig vel lidt handicappet og som en elefant en meget stor elefant...

men lillemanden har det jo godt så må jeg vel bare bide de sidste par uger i mig... og nyde tiden med ham hos mig hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

GryDia

Åh hvor jeg kender det, selvom min mave ikke er så stor.
Farvel fødder

Syns det er mest belastende at skulle tørre sine fødder og ben efter man har været i bad

Anmeld

22. april 2009

SaNiNa

GryDia skriver:

Åh hvor jeg kender det, selvom min mave ikke er så stor.
Farvel fødder

Syns det er mest belastende at skulle tørre sine fødder og ben efter man har været i bad

Ja den er pæn hård... men noget som at ordne ben ja, det sker ski ikke hverdag mere... for kan jo slet ikke komme så langt ned uden jeg er ved at sige "ulrik"

skal have fundet ud af hvor man kan låne sådan en dragt som de hvade i mission baby sådan en må kæreste have på bare en dag...

Anmeld

22. april 2009

GryDia

Sanne skriver:

Ja den er pæn hård... men noget som at ordne ben ja, det sker ski ikke hverdag mere... for kan jo slet ikke komme så langt ned uden jeg er ved at sige "ulrik"

skal have fundet ud af hvor man kan låne sådan en dragt som de hvade i mission baby sådan en må kæreste have på bare en dag...

Vi skal til Jesperhus i slutningen af næste måned, så har sagt til manden at han bliver nødt til at barbere mine ben inden vi skal afsted

Anmeld

22. april 2009

SaNiNa

GryDia skriver:

Vi skal til Jesperhus i slutningen af næste måned, så har sagt til manden at han bliver nødt til at barbere mine ben inden vi skal afsted

hehe hvade osse sagt til kæresten at dette måtte blive hans job... men nu går vi aldrig i bade på samme tid af døgnet så jeg måtte jo selv gøre det... syntes ikke det er så lækker når man når der til hvor man kan flette det...

Anmeld

22. april 2009

GryDia

Sanne skriver:

hehe hvade osse sagt til kæresten at dette måtte blive hans job... men nu går vi aldrig i bade på samme tid af døgnet så jeg måtte jo selv gøre det... syntes ikke det er så lækker når man når der til hvor man kan flette det...

nej så kan det godt være lidt et problem. Har overvejet med sådan noget creme, som bare skal smøres på, det kan tage det værste

Anmeld

22. april 2009

SaNiNa

GryDia skriver:

nej så kan det godt være lidt et problem. Har overvejet med sådan noget creme, som bare skal smøres på, det kan tage det værste

lade endelig være med det, har prøvet det før og fik brandsår/vabler af det og hvade det ikke engang på lige så længe som man skulle og syntes ikke det virkede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.