Babyværelse :) Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.905 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

LilleLene

Så er babyværelset indrettet med de basale ting

Der skal selvfølgelig lidt mere på væggene, når vi ved hvad kønnet er

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

LotusCPH

Nææææ hvor er det da blevet fiiint Så er du ved at være babyklar  Nogle veer endnu? her har vi også lige fået sat de sidste hylder op  - så efter vores housewarming smækker jeg lige lidt billeder op af det færdige resultat - ved folk kommer med ting til værelset også  

Anmeld

20. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LilleLene skriver:

Åh dårlig samvittighed - vi har ryddet op i stalden igår og idag, og jah børnehjørnet det står halvfærdigt og mangler opmærksomhed.. Men imorgen efter vendingsforsøg er vi forhåbelig klogere - og måske lige det der skal til for at vi får fingeren ud og bliver færdige..

Men jeres værelse ser super fint ud - synes det må være så vildt ikke at vide hvad køn det bliver..

Anmeld

21. maj 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Nææææ hvor er det da blevet fiiint Så er du ved at være babyklar  Nogle veer endnu? her har vi også lige fået sat de sidste hylder op  - så efter vores housewarming smækker jeg lige lidt billeder op af det færdige resultat - ved folk kommer med ting til værelset også  

nej ingen veer siden natten til fredag :/ øv

uuuuh det glæder jeg mig til at se
Vi mangler stadig hylder og sådan noget, men det kan jo altid komme op

Anmeld

21. maj 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

Åh dårlig samvittighed - vi har ryddet op i stalden igår og idag, og jah børnehjørnet det står halvfærdigt og mangler opmærksomhed.. Men imorgen efter vendingsforsøg er vi forhåbelig klogere - og måske lige det der skal til for at vi får fingeren ud og bliver færdige..

Men jeres værelse ser super fint ud - synes det må være så vildt ikke at vide hvad køn det bliver..

jamen bare de basale ting er i orden til den bette kommer, så er det vel ikke slemt

jeg kan love dig jeg er spændt, men tror jo 100 % at det er en dreng, tror faktisk at jeg ville tro baby er vandskabt hvis der ingen tap er

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Så er rammerne endelig på plads Må være rart for dig efter turen med veer og sådan at tingene ik halter for meget

Det ser super fint ud! Er helt pjattet med den gyngehest

Anmeld

21. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Så er rammerne endelig på plads Må være rart for dig efter turen med veer og sådan at tingene ik halter for meget

Det ser super fint ud! Er helt pjattet med den gyngehest

nemlig

den fik jeg julen 1993 da jeg blev 1 år
Og du kan tro jeg har kæmpet for den, min mor har mange gange gerne ville smide den ud.. Men jeg vandt

Anmeld

21. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

nemlig

den fik jeg julen 1993 da jeg blev 1 år
Og du kan tro jeg har kæmpet for den, min mor har mange gange gerne ville smide den ud.. Men jeg vandt

Årh hvor hyggeligt!!!

Tænk at have noget med fra man selv var lille  Kender godt til det med at måtte kæmpe for tingene når ivrige forældre går i oprydnings-mode!

Anmeld

21. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Årh hvor hyggeligt!!!

Tænk at have noget med fra man selv var lille  Kender godt til det med at måtte kæmpe for tingene når ivrige forældre går i oprydnings-mode!

Anmeld

21. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LilleLene skriver:

jamen bare de basale ting er i orden til den bette kommer, så er det vel ikke slemt

jeg kan love dig jeg er spændt, men tror jo 100 % at det er en dreng, tror faktisk at jeg ville tro baby er vandskabt hvis der ingen tap er

Hehe kan godt forstå du er spændt, jeg kunne slet ikke klare det.. Og kan også godt følge dig i at man bliver helt vildt chokeret hvis det så IKKE er det man går og fornemmer det er..

Jeg har hele mit liv kun troet jeg kunne få piger, og da de så til scanningen sagde at det blev en dreng, blev jeg helt mærkelig.. EN DRENG??? Hvad skulle jeg dog gøre med ham???

Men heldigvis havde jeg brugt nogle uger op til til at forberede mig selv på at det jo kunne blive en dreng, ellers havde det virkelig været slemt, da vi fik det af vide.. SÅ tør ikke tænke hvordan det ville være hvis der skulle gå helt indtil nu, og jeg så til fødslen fik det af vide.. Men derfor synes jeg stadig det er sejt, at i er nogle som kan vente på det - det må være helt vildt specielt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.