Gunden til jeg har vabler på fødderne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. april 2009

DK

http://www.theworks.nu/

Uhhh og jeg havde bare mine høje høje stilletter på. Men kunne ikke sidde stille. Så nu betaler man prisen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hehe - bassisten er en af mine venner :-) De fleste af dem er fast inventar på det spillested jeg plejer at gå i byen - Fatter Eskild i Århus - hver onsdag aften er der jam-aften med masser af dygtige musikere - bl.a. et par af dem her som kommer ned og hyggespiller alt fra Thomas Helmig til Robbie Williams til Stevie Wonder - og så er der gratis entre...

Anmeld

21. april 2009

DK

Ja vi var også på Fatter Eskilds og høre dem lørdag. Jeg tror nu de havde en ny guitarist den aften. Han var i alt fald ikke den der er med i videoen. De der brødre der var da bare SINDSYGT dygtige til at spille på deres instrumenter!!

Onsdag er jeg bare MOAR, og kan ikke komme i byen. Det lyder ellers hyggeligt! Jeg har kun grøn weekend, hver anden weekend

Anmeld

21. april 2009

DK

DK skriver:

Hov, nu blev det hele et citat. Meget mærkeligt

Anmeld

21. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Ja de er superdygtige. De har et band som hedder Popfilter som spiller glad dansk pop - det er også meget hyggeligt... Og så spiller de jo med ALLE mulige kendte musikere - de er rigtig seje

Fatter Eskild er et perfekt sted at gå hen hvis man vil danse til andet end det allernyeste diskoteks-musik

Anmeld

21. april 2009

DK

Rosa skriver:

Ja de er superdygtige. De har et band som hedder Popfilter som spiller glad dansk pop - det er også meget hyggeligt... Og så spiller de jo med ALLE mulige kendte musikere - de er rigtig seje

Fatter Eskild er et perfekt sted at gå hen hvis man vil danse til andet end det allernyeste diskoteks-musik

Ja det var rigtig godt. Det var bare så varmt. Pyhhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.