Mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Asti83

Halløj - hvor mange af jer har efterhånden svært ved at skjule maven ? Jeg blev spurgt idag af en af min datters venindes mor om jeg var gravid.. det kom lidt bag på mig at det var så tydeligt ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Jenie

jeg har ikke som sådan mave endnu, mine bukser bliver dog lukket med elastik ellers kan jeg slet ikke holde ud at have dem på !

men glæder mig rigtig meget til der kommer en rigtig gravidmave

er også førstegangs gravid så må nok vente lidt endnu, de siger jo det kan ses tidligere når det ikke er første gang

Anmeld

21. maj 2012

Misser1989

Hej

Jeg ser gravid ud.. Er 9 uger henne, og kan ikke skjule det, medmindre jeg går i løst tøj. er også hoppet i ventebukser, da jeg slet ikke kunne få de andre bukser op mere! Puha, frygter at blive meget stor denne gang!

Havde godt nok hørt at det går hurtigere 2. gang.. Men SÅ hurtigt havde jeg ikke regnet med!

Anmeld

23. maj 2012

Asti83

Godt og høre jeg ikke er den eneste - dette blIr mit 3. Barn, men sidste gang jeg var gravid er snart 7 år siden - så har lykkeligt glemt alt :-) 

Anmeld

28. maj 2012

mny

Jeg er 1 gangs gravid og er i 11 uge. 

Jeg kan ikke rigtigt være mine bukser længere, selv de shorts der sad løst så sent som i dec/januar strammer nusig kan ikke knappe dem. Jeg kan selv se min mave er begyndt at bule mere, men kan jo også bare være jeg er taget på, synes dog det hele sidder på maven. Så er begyndt at gå i tøj der sidder løst på maven og løse kjoler tror ikke jeg ser gravid ud endnu, tror bare folk måske tror jeg er taget lidt på. Men selv synes jeg min mave er begyndt at se lidt gravid ud. Skal til NF om en uge. Glæder mig nu til at kunne være åben omkring min gravidtet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.