Molo Regnbuestribet junior sengetøj søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.469 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Troldemommi

okay, jeg har aldrig været vild med mærketøj eller har intereseret mig en dyt for det :-)

Men nu er jeg alligevel faldet for disse striber, det er da bare for sejt, de farver skal min skat sove i når hun bliver stor nok til sin juniordyne .-)

Er der tilfældigvis nogen der har sådan noget tilsalg, jeg er altså for nærig til at give 350 kr for det :-(

Monica

ps jeg bager cookies til den der ved hvor jeg kan købe det til en billigere pris :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Troldemommi

Jeg vil helst ikke give mere end et par hundrede for det :-)

Anmeld

19. maj 2012

CS

19. maj 2012

foto på lærred

Monica P skriver:

okay, jeg har aldrig været vild med mærketøj eller har intereseret mig en dyt for det :-)

Men nu er jeg alligevel faldet for disse striber, det er da bare for sejt, de farver skal min skat sove i når hun bliver stor nok til sin juniordyne .-)

Er der tilfældigvis nogen der har sådan noget tilsalg, jeg er altså for nærig til at give 350 kr for det :-(

Monica

ps jeg bager cookies til den der ved hvor jeg kan købe det til en billigere pris :-)

Ved ikke om du er fra KBH. Men ellers er der Molo Lagerudsalg disse dage. Ved ikke om de har "dit" sengetøj. Men der var i hvertfald en masse forskellige sengetøj derinde.

Anmeld

19. maj 2012

Troldemommi

foto på lærred skriver:

Ved ikke om du er fra KBH. Men ellers er der Molo Lagerudsalg disse dage. Ved ikke om de har "dit" sengetøj. Men der var i hvertfald en masse forskellige sengetøj derinde.

Nej desværre jeg bor udenfor Silkeborg i midtjylland, det ville ellers lige være noget for mig elsker udsalg :-)

Monica

Anmeld

19. maj 2012

Troldemommi

CS skriver:

http://www.trendsales.dk/listings/molo-2-saet-junior-sengetoej-soccer-regnbue/26448193?pn=5&rt=ssr&search=molo+senget%c3%b8j&status=1

Jeg kender slet ikke trendsales vil hellere købe mine ting på baby.dk :-), hun vil også som jeg kan se det have mere for det end jeg vil give :-)

Monica

Anmeld

19. maj 2012

Nea85

Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde tråden, men jeg er ret sikker på at jeg så et til salg herinde tidligere!

Anmeld

19. maj 2012

foto på lærred

Monica P skriver:

Jeg kender slet ikke trendsales vil hellere købe mine ting på baby.dk :-), hun vil også som jeg kan se det have mere for det end jeg vil give :-)

Monica

Du ville give et par hundrede for det. Hende på Trendsales sælger for 150 kr. inklusiv porto. Men kan se der er et par stykker der har budt på det.

Det kan jo være der er nogle der melder sig her fra Baby.dk.

Held og lykke med købet

Anmeld

19. maj 2012

Nea85

Nea85 skriver:

Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde tråden, men jeg er ret sikker på at jeg så et til salg herinde tidligere!

Og her var den så:

https://www.baby.dk/debat/174126pi1/babyudstyr/seng etoej-helt-nyt-molo-sengetoej-junior.aspx

Anmeld

19. maj 2012

Troldemommi

Nea85 skriver:

uh hvor spændende :-) håber så den bruger finder mig hvis hun da ikke har solgt det :-)

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.