Et spørgsmål jeg ikke kan finde svar på ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

hautecouture

Det er egentlig bare et ganske simpelt spørgsmål - altså udover jeg ikke har kunnet finde svar på det, på nettet nogle steder 

Hvorfor er det, at baby ikke må sove i samme seng som mor og far hvis de har drukket? - skal lige SKYNDE mig at sige (inden jeg får skæld ud, haha) at vi aldrig nogensinde kunne finde på/har gjort dette - vi sørger altid for pasning hos bedsteforældrene de gange, vi skal ud, så det er altså udelukkende et spørgsmål om nysgerrighed  - er det fordi man, måske i mangel af kontrol, kan komme til at trille hen over bebser eller måske pga stanken eller begge?? Jeg ved vi aldrig ville gøre det - men ved ikke hvorfor..... Andet end at det virker DYBT forkert ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

lycly

Godt spørgsmål egentlig. Har aldrig tænkt over det, mest fordi jeg ikke lige kan se hvornår det skulle blive aktuelt.. Ville personligt aldrig drikke hvis jeg skulle hjem til mit barn bagefter - sørger altid for pasning. Men har faktisk heller aldrig hørt at man ikke må - har kun hørt at et barn ikke må sove hos forældre der ryger. Og det giver jo sig selv hvorfor

Anmeld

19. maj 2012

Nessie

Fordi man nok er nærmest bevidstløs hvis man har drukket, og ikke opdager hvis man lægger sig på den lille.

Svært overvægtige "må" heller ikke sove i samme seng som mor og far (man er åbenbart ikke så følsom hvis man er tyk )

Anmeld

19. maj 2012

JanetBJ

Det samme som Nessie siger, at når man har drukket, er man sku lidt døsig og uopmærksom, og man kan nok nemt komme til at trille hen over baby.

Men hvorfor skulle man også sove med baby, når man drukket? Dumt dumt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.