Ophævet skamlæber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Anonym trådstarter

er der nogen der har prøvet at deres inderste og yderste skamlæber er blevet helt Røde og ophævet, og det gør vildt ondt og klør, Plus omkring urinrøret gør det virkeligt ondt, men der er ingen gene når der tisses.. hva kan det være ??

uanset hva tager jeg til læge mandag.. 

Jeg er forresten gravid 6+0 hvis det har noget at sige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

mulle84

jeps.. og her var det urinvejsinfektion..  jeg var gravid da jeg havde det

Anmeld

19. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

er der nogen der har prøvet at deres inderste og yderste skamlæber er blevet helt Røde og ophævet, og det gør vildt ondt og klør, Plus omkring urinrøret gør det virkeligt ondt, men der er ingen gene når der tisses.. hva kan det være ??

eller måske svamp, det har gravide også nemt ved at få

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

mulle84 skriver:

jeps.. og her var det urinvejsinfektion..  jeg var gravid da jeg havde det

Okay tak for svaret 

Anmeld

19. maj 2012

christina92

Jeg synes det lyder som svamp. Så det er jo hel fint du skal til lægen.

Mange gravide døjer med det igennem graviditeten fordi surheden ændre sig.. Det er mås, men det må vi jo desværre tage med.

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Jeg synes det lyder som svamp. Så det er jo hel fint du skal til lægen.

Mange gravide døjer med det igennem graviditeten fordi surheden ændre sig.. Det er mås, men det må vi jo desværre tage med.

Okay, med vores  1.barn havde jeg ikke svamp eller noget som helst galt dernede..  

Har faktisk aldrig oplevet det før men tager li snakken med lægen om det mandag så hun kanundersøge det  

Anmeld

19. maj 2012

christina92

Anonym skriver:

Okay, med vores  1.barn havde jeg ikke svamp eller noget som helst galt dernede..  

Har faktisk aldrig oplevet det før men tager li snakken med lægen om det mandag så hun kanundersøge det  

God idé. det kan jo også bare være fordi du har haft et par trusser der har skavet (staves) eller noget. Hvem ved..

Anmeld

19. maj 2012

kiwilouise

Anonym skriver:

uhh det kender jeg godt  mine blev så hævet at det gjorde helt ondt.

læg en isterning på så hævelsen falder og så en tur til apoteket og køb vagina (mener jeg de hedder- kan fås uden recept) så du kan få rettet op på ph'en igen. ellers kan der komme svamp

Anmeld

20. maj 2012

Anonym trådstarter

kiwilouise skriver:

uhh det kender jeg godt  mine blev så hævet at det gjorde helt ondt.

læg en isterning på så hævelsen falder og så en tur til apoteket og køb vagina (mener jeg de hedder- kan fås uden recept) så du kan få rettet op på ph'en igen. ellers kan der komme svamp

Ja det er meget smertefuldt  prøvede li det med isterningen, og det hjælper på smerten, men jeg tager den lige med lægen imorgen, så kan jeg da hvertfald få tjekket om det er svamp 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.