hvordan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2009

Stumpen

Hørte for nylig i fjernsynet at jo yngre man er, des mindre er risikoen for at babyen ikke fejler noget..

Det skal lige siges iforhold til at tage penge, at på Herning sygehus får man et med gratis.. Der er ingen snak været om at man kunne købe billederne der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

SaNiNa

Stumpen skriver:

Hørte for nylig i fjernsynet at jo yngre man er, des mindre er risikoen for at babyen ikke fejler noget..

Det skal lige siges iforhold til at tage penge, at på Herning sygehus får man et med gratis.. Der er ingen snak været om at man kunne købe billederne der..

tror det er meget forskelligt for til nf fik vi billede med hjem gratis og det fik vi osse i uge 8 til ekstra scanningen... men til md skulle vi betale 30 pr billede, hvilket jeg syntes var mega dyrt, men skulle bare have de billeder

Anmeld

21. april 2009

Stumpen

Sanne skriver:

tror det er meget forskelligt for til nf fik vi billede med hjem gratis og det fik vi osse i uge 8 til ekstra scanningen... men til md skulle vi betale 30 pr billede, hvilket jeg syntes var mega dyrt, men skulle bare have de billeder

Ja ved godt at det er forskelligt.. Skrev også bare at på herning sygehus er det gratis.. Men jeg ved nu ikke om jeg synes 30 kr. er så dyrt, når man tænker på hvor der vælger at give over 1000 kr for en 3D scanning..

Anmeld

21. april 2009

christinam

Stumpen skriver:

fik også mir billede med gratis sidst men der står i ders venterum at et billede koster 40 kr men at man kan få det på en sivekort

Anmeld

21. april 2009

SaNiNa

Stumpen skriver:

Ja ved godt at det er forskelligt.. Skrev også bare at på herning sygehus er det gratis.. Men jeg ved nu ikke om jeg synes 30 kr. er så dyrt, når man tænker på hvor der vælger at give over 1000 kr for en 3D scanning..

i odense går de 30kr pr billede direkte i kaffekassen... der for jeg syntes det er dyrt om de printer 1 eller 2 mere ud end dem som de printer til lægerne kan da være lige meget...

Anmeld

21. april 2009

GryDia

termin26okt skriver:

fik også mir billede med gratis sidst men der står i ders venterum at et billede koster 40 kr men at man kan få det på en sivekort

I hjørring får du også billederne med og så et girokort ved siden af

Anmeld

21. april 2009

christinam

GryDia skriver:

I hjørring får du også billederne med og så et girokort ved siden af

skal du føde i hjørring

Anmeld

22. april 2009

sabi1979

Det er mærkeligt at der er så meget forskel på de forskellige sygehuse, jeg skal føde på sønderborg sygehus og jeg har været til nf og md scanning og har fået 2 billeder med gratis hver gang og det gør vi også her til den 1 maj når jeg skal scannes igen ( har vi fået at vide )

Anmeld

22. april 2009

A.

i kolding for man også billeder gratis..da jeg skulle ha´x-tra scanninger da jeg har blødt fik jeg også billeder med hjem

Anmeld

22. april 2009

Mathilde

På Thisted sygehus koster to billeder 40kr. Men da vi var til ekstra scanning efter jeg havde blødt, fik vi to billeder gratis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.