Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
babymus77 skriver: Jeg synes jeg skal tisse konstant.... Har ingen smerter som ved urinvejs infektion... Er det normalt at skulle tisse hele tiden??? Min mave sidder lavt, og er i dag 30+4 henne:-)
Jeg synes jeg skal tisse konstant.... Har ingen smerter som ved urinvejs infektion... Er det normalt at skulle tisse hele tiden??? Min mave sidder lavt, og er i dag 30+4 henne:-)
Bebs kan sagens trykke på blæren alt efter hvordan den ligger
Døjer ik med at skulle tisse konstant trods jeg er i uge 36, men der er mange der gør!
Team Putte skriver: Bebs kan sagens trykke på blæren alt efter hvordan den ligger Døjer ik med at skulle tisse konstant trods jeg er i uge 36, men der er mange der gør!
det kan sagtens være blære betændelse..
men hver gang man er til JM og læge og sådan tjækker de jo urinen så skal de nok fortælle dig hvis du har noget..
babymus77 skriver: Tænkte om det er blærebetændelse jeg er ved at få??!! Skal tisse ofte, og kan tisse kort efter igen... Men tror han ligger langt nede... Så måske jeg ikke får tømt helt hvergang...
Tænkte om det er blærebetændelse jeg er ved at få??!! Skal tisse ofte, og kan tisse kort efter igen... Men tror han ligger langt nede... Så måske jeg ikke får tømt helt hvergang...
Det kan oz sagens være blærebetændelse... Jeg har det bare engang imellem som dig med at jeg ik kan tømme helt, det er altefter hvordan hun ligger og trykker
Princesspigen skriver: det kan sagtens være blære betændelse.. men hver gang man er til JM og læge og sådan tjækker de jo urinen så skal de nok fortælle dig hvis du har noget..
babymus77 skriver: Ja præcis men er 3 gang så er ikke så tit til Jdm og skal først til læge igen d 31... Det er de sidste par dage det er blevet sådan ... Har sådan irreterende fornemmelse af at skulle tisse konstant selv når jeg lige har været afsted... Men tænker det jo også kan være bette manden der trykker:-)
Ja præcis men er 3 gang så er ikke så tit til Jdm og skal først til læge igen d 31... Det er de sidste par dage det er blevet sådan ... Har sådan irreterende fornemmelse af at skulle tisse konstant selv når jeg lige har været afsted... Men tænker det jo også kan være bette manden der trykker:-)
det kan sagtens være lillemanden men det kan os være blære betændelse.. hvis du ringer til din egen læge og afleverer en urin prøve der kan ud uden at have en tid få tjækket urinen og få af vide om du har blæe betændelse..
Jeg tænker måske blærebetændelse - jeg kunne ikke mærke det da jeg var gravid (havde det 5 gange).
Det kan jo evt. også være baby der trykker på blæren
Joyce1986 skriver:Jeg tror det er helt normalt, baby fylder jo efterhånden en masse, og trykker muligvis på blæreren. Under min graviditet var jeg på toilet ihvertfald hver time og nogle gange oftere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128