Langt og kort hår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. april 2009

Kloster

Jeg har en rigtig god veninde, som har meget tykt hår. Hun er super korthåret som jeg. Men mit hår er meget tyndt og fint.

Jeg overvejer (igen!!) at få noget længde på mit hår. Det kræver bare tålmodighed, for jeg ved jeg både kan bære kort og langt hår.

Min veninde mener så, at det næsten er umuligt at have pænt hår, når det er virkelig tykt hår.

Men der findes vel flotte frisure med længde på, selvom man har tykt hår, ikk???

Ell er det bare mig, der ikke kan se dette dilemma...

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

Diana...

NEJ det ikke bare dig jeg har langt mega tykt hår og har haft sat det må mange måder har haft mange forskellige frisure osv og jeg synes over hoved ikke det er grimt. og har heller aldrig hørt nogen sige at det svært at få en pæn lang tykt hårs frisure.

Knus Diana

Anmeld

21. april 2009

Tina2

Det er da super flot med tykt langt hår, bare det bliver klippet i frisure og ikke bare hænger og klasker:-)

Min datter på 5 år har vildt tykt hår som går til midt på ryggen. Vi har fået frisøren til at klippe flot op i det så det er nemmere at sætte, og hun får såååå mange kommentarer om sit flotte hår:-)

Synes også det er flot til voksne med tykt langt hår, når bare det er klippet efter det:-)

Anmeld

21. april 2009

Tynen

Jeg har VILDT tykt hår!
Hvis jeg ikke bruger en hårtørre kan det snildt tage 1½ døgn om at blive tørt
Om mit hår er grimt skal jeg ikke kunne sige, men jeg er meget godt tilfreds
(Når jeg altså ikke har morgenhår som på mit profil-billede )

Anmeld

21. april 2009

Honningblomst

Kommer vel an på længden og kvindens ansigt....meget langt hår er smukt tykt, men halvlangt kan godt blive lidt voldsomt, men så kan man jo klippe det i etager og tynde det ud..mit er i etager og det synes jeg ser pænt ud og ikke så kedelgt som bare langt.
Min veninde har tyndt hår og hendes kan bare ikke blive langt..faktisk synes jeg da at tyndt langt hår er meget mindre klædeligt...
Knus..

Anmeld

21. april 2009

DK

Jeg har både langt og tykt hår og er da ret glad for det. Du kan jo vise hende det i mit fotoalbum hvorn jeg ser ud!

Anmeld

21. april 2009

PrincessQ

Er også helt sikkert fortaler for langt og tykt hår..
Er selv en af de heldige, men som andre også nævner skal det klippes efter det så det er let at sætte..
Mine erfaringer er at det der midt i mellem langt og kort eller pagehår kan meget næmt blive voldsomt at se på, men når først det er vokset 5-10 cm ned under skulderne er det suuuuper flot er også flot når det er endnu længere..
Blev i 9. klasse klippet helt korthåret (max 5 cm) og gør det aldrig igen selvom jeg godt kan bære det, men savnede bare alle de muligheder der er i det lange hår.. og hvis man en morgen har travlt kan det jo bare smides op i en hestehale eller flettes.. tykt langt hår bliver såååååå flot når det bliver flettet

DK - dit og din datters hår er sååååå flot

Anmeld

21. april 2009

DK

PrincessQ skriver:

Er også helt sikkert fortaler for langt og tykt hår..
Er selv en af de heldige, men som andre også nævner skal det klippes efter det så det er let at sætte..
Mine erfaringer er at det der midt i mellem langt og kort eller pagehår kan meget næmt blive voldsomt at se på, men når først det er vokset 5-10 cm ned under skulderne er det suuuuper flot er også flot når det er endnu længere..
Blev i 9. klasse klippet helt korthåret (max 5 cm) og gør det aldrig igen selvom jeg godt kan bære det, men savnede bare alle de muligheder der er i det lange hår.. og hvis man en morgen har travlt kan det jo bare smides op i en hestehale eller flettes.. tykt langt hår bliver såååååå flot når det bliver flettet

DK - dit og din datters hår er sååååå flot

Tak!!! Jeg synes da også vi er ret heldige, og kan slet ikke forstå hvor din venindes holdning kommer fra Kloster Tykt hår er da skønt. Man skal bare pleje det så det ikke bliver tusset, så kører det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.