To frække kager.... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Dot D

Marita skriver:

hahaha.... troede lige det var kager til deres 40 års fest og blev helt lettet, da jeg så, at det 'kun' var en gave. De er super sjove, men tvivler på, om jeg kunne få mig til at spise.... eeehhhm.... eeehhmmm...... sæden (glimmer or no glimmer)  

Hi hi, nej det er lidt skummelt med klatten, men da jeg stod og kiggede på dem, da de var færdige, var den lidt tam  forhold til babserne, så der kom lige en lille klat på

Men her er beviset jo helt klart, alt hvad der er kvindeligt er bare mere spændende end det mandlige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Troldemommi

Hahahha hvor er de sjove og fine

Monica

Anmeld

19. maj 2012

Frøken J.

Hahaha! Ej altså! Jeg er sådan lidt snerpet, siger nogen, så jeg kunne ikke lade være at kigge væk da jeg så den med penisen. Hahaha! Hvor er de seje!!

Anmeld

19. maj 2012

Dot D

Monica P skriver:

Hahahha hvor er de sjove og fine

Monica

Tak skal du have

Anmeld

19. maj 2012

Dot D

Frøken J. skriver:

Hahaha! Ej altså! Jeg er sådan lidt snerpet, siger nogen, så jeg kunne ikke lade være at kigge væk da jeg så den med penisen. Hahaha! Hvor er de seje!!

Tak for det

Hi hi, jamen, jeg er ikke snerpet, men jeg har altid synes, at det grimmeste ved en mand, det er hans vedhæng, så forestil dig lige mig stå og forme den, hi hi

Anmeld

19. maj 2012

twinny

haha... hvor er de seje.... Ville elske at give en til min mormor... hun ville nok kigge en ekstra gang...

Anmeld

19. maj 2012

Dot D

haha... hvor er de seje.... Ville elske at give en til min mormor... hun ville nok kigge en ekstra gang...

Hi hi, det tror jeg da også, hun ville

Anmeld

19. maj 2012

Muffin_girl

Ej hvor er de fine.. Men sikke frække de er ..

Anmeld

19. maj 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Ej hvor er de fine.. Men sikke frække de er ..

Ja, ikke

Anmeld

19. maj 2012

MorDk

HAHA den klat der ved nr. 1  Fniiis.... Tror heller jeg vil tage en bid af nr. 2 Flotte er de 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.