Byggeriet går fremad......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. april 2009

Tina2

Ja, der sker da lidt her:-) På lørdag har vi rejsegilde, jubii!

Og har idag bestilt vinduer til hele tilbygningen + der skal skiftes et i stuen vi ikke kan li designet på, gæstebadeværelset skal ha nyt (har de gl ejere ikke skiftet men alle de andre) og så skal vi jo ha fjernet døren i forgangen og ha muret et vindue i istedet for + vi skal ha et ekstra vindue ud mod indkørslen:-)

Thomas og jeg skovlede beton i 2½ timer sidste uge med håndkraft, puuuuha, det var hårdt!! :-)
Men betonbilen vejede jo 24 tons og måtte ikke køre ind over fortovet, så den holdt ude på vejen og så kunne den der skinne betonet blir losset op på ikke nå. Så vi måtte fylde i halvdelen med håndkraft....
Gik nu fint, vi var et godt team, he he;-)

Thomas skal ha pillet gavlen ned her en af dagene og vi skal ha fjernet træværket omkring soklen....

Haven blir flottere og flottere:-) Vi har sået i hele køkkenhaven og fået sat jordbær:-) Skal til at male drivhuset de næste uger:-)

Jeg elsker der sker noget og der er gang i det hele:-) Hele tilbygningen skal så lukkes inden vi begynder at brække endemuren ned og gulvet i stuen....
Det er nok der det begynder at blive lidt hårdt, for vi kan jo kun bo i halvdelen af huset så, men så er det jo godt det snart er sommer:-)

Tilmed skal det gamle (dødsmarte retro-orange :-S) køkken heldigvis ikke brækkes ned før det nye står der. Er jo ikke til at undvære.....
Og der hvor køkkenet er nu, skal der jo være et ekstra værelse, så det er bare det sidste vi laver, no problem!!! :-)

Uuuuuuha, som jeg glæder mig til det blir mere synligt hvor meget større huset egentlig er, og ikke bare kigge på papiret at det er 32 m2 og man kan se det pga soklen:-)

Kram Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2009

karina1980

det lyder bare vildt lækkert, glæder mig til at se nogle billedere af det

Anmeld

21. april 2009

Heidimed lea

sikke en masse energi i har, hvornår når i alt det dejlig som der sker noget.

her er vi også igennem haven og idag skal vi have kylling med urter fra haven som ungerne selv har plukket, så foråret er også her, dog når vi ikke helt så meget
knus Heidi

Anmeld

21. april 2009

Tina2

Heidimed lea skriver:

sikke en masse energi i har, hvornår når i alt det dejlig som der sker noget.

her er vi også igennem haven og idag skal vi have kylling med urter fra haven som ungerne selv har plukket, så foråret er også her, dog når vi ikke helt så meget
knus Heidi

Thomas tager lidt tidligere fri nogle dage og går ellers til den i weekenderne.... Og der er jo længe lyst nu, så det udnytter vi også:-)

Heidi, kig da op snart... Jeres rhodadendron står så flot:-) Tag mand og unger med:-)

Anmeld

22. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Super lækkert

Dejligt det går fremad Ligger du ikke lige billeder ind i tråden?

Anmeld

22. april 2009

Tina2

Jo, det skal jeg nok... Har siddet og ledt lidt idag, men tror de fleste af dem ligger på Thomas' computer:-) Men skal nok lige smide lidt ind:-)

Anmeld

22. april 2009

Heidimed lea

hej Tina snakker lige med manden om et besøg kunne være hyggelig

Anmeld

22. april 2009

Tina2

Lyder sgu godt;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.