Ja, der sker da lidt her:-) På lørdag har vi rejsegilde, jubii!
Og har idag bestilt vinduer til hele tilbygningen + der skal skiftes et i stuen vi ikke kan li designet på, gæstebadeværelset skal ha nyt (har de gl ejere ikke skiftet men alle de andre) og så skal vi jo ha fjernet døren i forgangen og ha muret et vindue i istedet for + vi skal ha et ekstra vindue ud mod indkørslen:-)
Thomas og jeg skovlede beton i 2½ timer sidste uge med håndkraft, puuuuha, det var hårdt!! :-)
Men betonbilen vejede jo 24 tons og måtte ikke køre ind over fortovet, så den holdt ude på vejen og så kunne den der skinne betonet blir losset op på ikke nå. Så vi måtte fylde i halvdelen med håndkraft....
Gik nu fint, vi var et godt team, he he;-)
Thomas skal ha pillet gavlen ned her en af dagene og vi skal ha fjernet træværket omkring soklen....
Haven blir flottere og flottere:-) Vi har sået i hele køkkenhaven og fået sat jordbær:-) Skal til at male drivhuset de næste uger:-)
Jeg elsker der sker noget og der er gang i det hele:-) Hele tilbygningen skal så lukkes inden vi begynder at brække endemuren ned og gulvet i stuen....
Det er nok der det begynder at blive lidt hårdt, for vi kan jo kun bo i halvdelen af huset så, men så er det jo godt det snart er sommer:-)
Tilmed skal det gamle (dødsmarte retro-orange :-S) køkken heldigvis ikke brækkes ned før det nye står der. Er jo ikke til at undvære.....
Og der hvor køkkenet er nu, skal der jo være et ekstra værelse, så det er bare det sidste vi laver, no problem!!! :-)
Uuuuuuha, som jeg glæder mig til det blir mere synligt hvor meget større huset egentlig er, og ikke bare kigge på papiret at det er 32 m2 og man kan se det pga soklen:-)
Kram Tina
Anmeld