Hjælp til Camping!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Krisul

Jeg har lovet min kæreste (kommende mand) at jeg vil give campinglivet en chanche, og tror faktisk godt jeg kunne falde for det :-)

Men sagen er den at vi begge er totalt nybegyndere. Han vil gerne invistere i vogn og alt udstyr, hvor jeg dog tænker "lad os lige se om det er noget for os"

Derfor efterlyser jeg en ganske almindelig vogn (evt. en luxus camplet) som vi kan leje. Det må gerne være fastligger, men vi har også mulighed for at transportere den. Vi har en lille hund, så den skal også være velkommen i vognen.

Uge 28 være perfekt, men 27 og 29 er også en mulighed. Ved godt det er i højsæsonen, men det kan jo være der er nogen der har en de ikke bruger, eller de ikke lige skal afsted der.

Håber der er nogen der kan hjælpe os til en forhåbentlig hyggelig ferie :-)

ps.. Hvis det er fastligger så vil Jylland, primært Midtjylland være at foretrække, og i forhold til at leje en vogn, så bor vi i Kolding, så det ville også være optimalt hvis det er her i området vi skal hente den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Fru.Mäes <3

Denne campingplads er jeg nærmest vokset op på igennem 16 somre i træk..

Den ligger godt nok i Nordjylland - men den er SÅ god om man har små eller store børn..

Og de lejer osse campingvogne ud + de ligger inde med numre på mange fastlægger som lejrer deres vogne ud..

Deres hjemmeside er hvert fald et kig værd 

http://www.aabo-camping.dk/

Krams Rikke

Anmeld

19. maj 2012

Krisul

Super.. vidste ikke man bare kunne ringe til en plads, og de så havde numre på fastliggere der lejer ud..

Det vil jeg kigge nærmere på.

Vi har dog ikke børn endnu, men først til september. Tror dog det er meget godt at få undersøgt om camping er noget for os, mens vi stadig kun er to

Anmeld

19. maj 2012

BellaCiinea

Krisul skriver:

Jeg har lovet min kæreste (kommende mand) at jeg vil give campinglivet en chanche, og tror faktisk godt jeg kunne falde for det :-)

Men sagen er den at vi begge er totalt nybegyndere. Han vil gerne invistere i vogn og alt udstyr, hvor jeg dog tænker "lad os lige se om det er noget for os"

Derfor efterlyser jeg en ganske almindelig vogn (evt. en luxus camplet) som vi kan leje. Det må gerne være fastligger, men vi har også mulighed for at transportere den. Vi har en lille hund, så den skal også være velkommen i vognen.

Uge 28 være perfekt, men 27 og 29 er også en mulighed. Ved godt det er i højsæsonen, men det kan jo være der er nogen der har en de ikke bruger, eller de ikke lige skal afsted der.

ps.. Hvis det er fastligger så vil Jylland, primært Midtjylland være at foretrække, og i forhold til at leje en vogn, så bor vi i Kolding, så det ville også være optimalt hvis det er her i området vi skal hente den..

Et sted jeg vil foreslå er  http://www.terrassen.dk/ og  http://www.fdm.dk/fdm-koereteknik/jyllandsringen-camping .

Sidst nævnte camperede vi på da jeg var barn =) Super lækkert!!

Anmeld

19. maj 2012

4xGreve

Krisul skriver:

Langt de fleste steder har camping pladserne campingvogne i kan leje! 

Bare skynd jer at resever

Anmeld

19. maj 2012

Fru.Mäes <3

Krisul skriver:

Super.. vidste ikke man bare kunne ringe til en plads, og de så havde numre på fastliggere der lejer ud..

Det vil jeg kigge nærmere på.

Vi har dog ikke børn endnu, men først til september. Tror dog det er meget godt at få undersøgt om camping er noget for os, mens vi stadig kun er to

Denne campingplads har hvert fald lagt inde med numre på fastlægger, som vil leje deres vogne ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.