halsbrand og svimmel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Missq4

hejsa

jeg har to dejlig store drenge og nu en på vej men har en halsbrand næsten hele tiden og er svimmel når jeg rejser mig for hurtig op og sådan. men det har jeg ikke haft ved de andre gravidter ved godt at hver gravidt er forskellige men vil da lige høre om der er ander der har det sådan og om i skal ha en eller to (er i risiko for at for tvillinger)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

L&V

Missq4 skriver:

hejsa

jeg har to dejlig store drenge og nu en på vej men har en halsbrand næsten hele tiden og er svimmel når jeg rejser mig for hurtig op og sådan. men det har jeg ikke haft ved de andre gravidter ved godt at hver gravidt er forskellige men vil da lige høre om der er ander der har det sådan og om i skal ha en eller to (er i risiko for at for tvillinger)

Der er en virus i omløb lige nu der gør en svimmel, gir kvalme og mave onde så hvis det er noget du lige har fået så kan det skyldes det

Anmeld

19. maj 2012

Missq4

halsbrænden har jeg haft siden jeg blev gravid for jeg er ca 5 uger henne og har haft det i 3-5 uger det samme med svimmelheden

Anmeld

19. maj 2012

L&V

Missq4 skriver:

halsbrænden har jeg haft siden jeg blev gravid for jeg er ca 5 uger henne og har haft det i 3-5 uger det samme med svimmelheden

Hva med jern mangel måske?

Anmeld

19. maj 2012

Missq4

kan det give halsbrand ?

Anmeld

19. maj 2012

L&V

Missq4 skriver:

kan det give halsbrand ?

Nej men det kan gøre dig super svimmel.. Der er jo ik to graviditeter der er ens så mon ik bare halsbranden er derfor, du må jo gerne ta alminox mod det

Anmeld

19. maj 2012

Missq4

nej ved godt at der ikke er to gravidter der er ens men ja jeg tænker også at det er gravidten der gør det håber bare det snart går over og at jeg ikke skal ha det i 9 månder

Anmeld

19. maj 2012

L&V

Missq4 skriver:

nej ved godt at der ikke er to gravidter der er ens men ja jeg tænker også at det er gravidten der gør det håber bare det snart går over og at jeg ikke skal ha det i 9 månder

Ja det ville da være ulideligt..

Anmeld

19. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Halsbrand har jeg haft siden den dag æget satte sig fast, denne gang og har det stadig nærmest konstant endnu i uge 33. Jeg drikker ca 2 L mælk om dagen, det hjælper helt vildt og ellers caco! Ellers snak med lægen om halsbrandes tabletter! 

Svimmelhed har jeg også haft, men syntes det blev bedre efter jeg startede på jern i uge 10. Ellers må du huske at rejse dig langsommer, drik rigeligt og slappe af! 

Ska kun ha 1 denne gang også! Vh stine

Anmeld

19. maj 2012

Missq4

jeg er ikke så meget for at tage piller ud over de vitaminer jeg skal ha så her står den også på mælk i lange baner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.