så er badedyret klar til bryllup.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

M&R

*** skriver:

Det flotteste badedyr, jeg har set - du ser godt ud! Jeg håber, at I havde en god fest og fandt på god underholdning 

Ha ha tak skal du have:-) sys egentlig os at badedyret klarede det okaytrods de 26 kg + :-):-)
ja vi fandt på noget så det var rigtig fint og de havde en rigtig go dag:-)
men jeg sys nu at det var lidt hårdt typisk at sådan en dag man skalhave de lede plukveer.... det kæmpede jeg lidt med i kirken... men det gik heldigvis over igen:-)
og så var der jolige vandet i benene:-) men pyt:-) alt i alt en skøn dag:-):-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

M&R

TrineMine86 skriver:

hvor er du smuk søde Mie  piiiiift

tak min skat:-):-)

Anmeld

21. maj 2012

M&R skriver:

Ha ha tak skal du have:-) sys egentlig os at badedyret klarede det okaytrods de 26 kg + :-):-)
men jeg sys nu at det var lidt hårdt typisk at sådan en dag man skalhave de lede plukveer.... det kæmpede jeg lidt med i kirken... men det gik heldigvis over igen:-)

Det var godt, at de havde en god dag

Ja, det er typisk at plukkeveer lige skal melde sig tifoldigt sådan en dag, men man anstrenger sig nok også lidt mere? 

Sikken en god søster, du er - det ser ikke ud som om, at det har været helt smertefrit?

Anmeld

21. maj 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Woow flot så du ud Piift Men du ku få benet helt op på vasken - HOW  

Anmeld

21. maj 2012

M&R

*** skriver:

Det var godt, at de havde en god dag

Ja, det er typisk at plukkeveer lige skal melde sig tifoldigt sådan en dag, men man anstrenger sig nok også lidt mere? 

Sikken en god søster, du er - det ser ikke ud som om, at det har været helt smertefrit?

he he ja alt for hende he he... tror der var mindst tusind trapper op til kirken så det hjalp heller ikke på det... men pyt jeg overlevede

Anmeld

21. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Woow flot så du ud Piift Men du ku få benet helt op på vasken - HOW  

ja er stadig lidt smidig he he ej fik os lidt hjælp sad på en stol he he men puha det er næsten værre idag i den varme

Anmeld

21. maj 2012

LotusCPH

M&R skriver:

ja er stadig lidt smidig he he ej fik os lidt hjælp sad på en stol he he men puha det er næsten værre idag i den varme

Puha ja føler med dig - men sejt du klarede den - bliver så spændende

Anmeld

21. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Puha ja føler med dig - men sejt du klarede den - bliver så spændende

ja puha nu kommer det tæt på kun 18 dage tilbage så nu kan det jo være når som helst

Anmeld

21. maj 2012

LotusCPH

M&R skriver:

ja puha nu kommer det tæt på kun 18 dage tilbage så nu kan det jo være når som helst

Arhh er det ik bare om 18 dage vi satser på så jeg håber han bliver derinde til efter d.16 - vil SÅ gerne med til min fætters bryllup uden en baby på armen  . nen sku det ske så er det jo fint nok

Anmeld

22. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Arhh er det ik bare om 18 dage vi satser på så jeg håber han bliver derinde til efter d.16 - vil SÅ gerne med til min fætters bryllup uden en baby på armen  . nen sku det ske så er det jo fint nok

Jo enten skal det vare nu her eller os skal det været et par dage over tid:-) har fødselsdag den 5. Og syntes ik lige det behøver være den dag:-):-) ja det kan jeg godt forstå at du gerne vil:-) men kan i ikke lave en aftale om det så:-):-) he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.