Gravid.. Hvornår trygheds scanning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Anonym trådstarter

Havde medicinsk abort i uge 8 for ikke så langtid siden pga baby voksede langtsomt og til sidst stoppede med at vokse.. Ventede ikke med mens til vi prøvede igen og gik igang ligeså snart blødning havde stoppet.. Så nu efter over 1måned er vi heldige igen, er i uge 7.. Så vil lige vide om jeg kan spørger min læge om en trygheds scanning da jeg gerne vil se noget den her gang bare for at være i den sikre side?? Har det lidt ubehageligt med til at vente efter hvad der sket.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

FruK

Jeg er også gravid lige efter abort sidst i marts, og skal allerede scannes i næste uge - for at få fastsat terminen. Man kan jo ikke helt regne med den, hvis du ikke har haft almindelig mens efter din abort. 

Anmeld

19. maj 2012

Kofoed.

Du kan prøve at kontante lægen, men hvis du er blevet gravid lige efter sa, har du så helt styr på , hvor langt du er? Ellers så spørg efter en terminsscanning, der ser de også efter hvordan den har det

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

Det samme her, men min læge havde regnet udfra blodprøven hvor langt jeg måtte være.. Vil det sige jeg ikke kan spørger om scanning snart?? Før uge 10 måske,... Hvor langt er du nu??? 

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Du kan prøve at kontante lægen, men hvis du er blevet gravid lige efter sa, har du så helt styr på , hvor langt du er? Ellers så spørg efter en terminsscanning, der ser de også efter hvordan den har det

Hvornår kan jeg be om den?? Har fået tid i uge 10 ca (3uge fra nu af). Hvor de skal ordne papirerne og have blodprøve.. 

Anmeld

19. maj 2012

Nettemor

Ikke for at tage glæden fra dig men har du testet negativt på noget tidspunkt siden din abort ? Det kan nemlig godt tage noget tid for kroppen at få HCG niveauet tilbage på plads

Bortset fra det vil jeg også sige tillykke Og sige at jeg synes du bør få en scanning snart for at afgøre hvor langt du er henne da du ikke kan vide hvornår du havde æl når du ikke haft haft din mens inden

Anmeld

19. maj 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Hvornår kan jeg be om den?? Har fået tid i uge 10 ca (3uge fra nu af). Hvor de skal ordne papirerne og have blodprøve.. 

Ring og spørge, andet er der ikke for. Ellers koster de ikke kasse, nogle steder helt ned til 200 kroner, altså det samme som en biograftur, bare en meget større oplevelse

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

Ikke for at tage glæden fra dig men har du testet negativt på noget tidspunkt siden din abort ? Det kan nemlig godt tage noget tid for kroppen at få HCG niveauet tilbage på plads

Bortset fra det vil jeg også sige tillykke Og sige at jeg synes du bør få en scanning snart for at afgøre hvor langt du er henne da du ikke kan vide hvornår du havde æl når du ikke haft haft din mens inden

Nej, men fik taget blodprøve i sygehuset 3uger efter abort og der var hcg i blodet faldet til 8.. Så efter jeg selv havde testet svagt positivt og kunne mærke nogle symp tog jeg til min egen læge 2uger efter, og hun kunne så regne udfra en ny blodprøve at jeg var 7uger henne..

Tak skal du have, så må jeg se at få ringet dem op på mandag

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Ring og spørge, andet er der ikke for. Ellers koster de ikke kasse, nogle steder helt ned til 200 kroner, altså det samme som en biograftur, bare en meget større oplevelse

Ønsker at jeg vil kunne se noget, så nemlig ikke noget som helst sidst gravitet.. Og min læge har sagt at den her vokser meget bedre end den sidste (hcg'en), så håber håber håber håber inderligt meget alt går godt den her gang

Anmeld

19. maj 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Nej, men fik taget blodprøve i sygehuset 3uger efter abort og der var hcg i blodet faldet til 8.. Så efter jeg selv havde testet svagt positivt og kunne mærke nogle symp tog jeg til min egen læge 2uger efter, og hun kunne så regne udfra en ny blodprøve at jeg var 7uger henne..

Tak skal du have, så må jeg se at få ringet dem op på mandag

Nå okay Det var også bare så du ikke fik et slag på den måde

Ja gør det og kom gerne med en opdatering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.